Fitness Seller

test/trenbolone

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
iemand gehoord van test/trenbolone gemixt in 1 flesje? het gaat om flesje van 10ml uit polen.(origineel)
de naam ken ikzelf nog niet.

Ja kan heel goed...IP heeft ook zoiets geloof ik.

Wees niet zo zeker van dat Poolse spul kerel.

Hoe is dit dan gedoseerd?? Klinkt wel grappig. Maar ja zo lastig is het ook weer niet om uit 2 vials te trekken

Het is inderdaad van IP. de dosering is trenb.enanth 100mg/ml + test.enanth 100mg/ml. Een vriend van me gebruikt nu en bij hem werkt het wel goed. Ze hebben ook test 400 mg/ml die wil ik misschien zelf gaan proberen.

Het is inderdaad van IP. de dosering is trenb.enanth 100mg/ml + test.enanth 100mg/ml. Een vriend van me gebruikt nu en bij hem werkt het wel goed. Ze hebben ook test 400 mg/ml die wil ik misschien zelf gaan proberen.

Test 400mg/ml, hmmm klinkt interessant....

En ik maar denken dat die gozer op de sportschool uit zijn nek lult over 400mg/ml maar is er toch...

Maar goed, hoeveel BA is daarvoor wel niet gebruikt?

Of hebben ze dan andere oplosstoffen waarmee ze werken?

IP is een goed merk..zolang je de real deal kan bemachtigen. Maar is wel wat prijziger dan de nederlandse UGL's

Terug
Naar boven