Fitness Seller

test

Suat zei:
Ik weet niet op kcal je zit maar dit ziet er toch echt weinig uit. Ik denk dat ik meer eet in de cut. :)

Dit is bruut weinig man. Meer maaltijden en meer calorieen heb je nodig! Zekers in je kuur.

Een paar tips:

Ontbijt eerder nemen, en gooi er wat brinta/havermout tegenaan. Die shake 's ochtends is goed!

Je tweede maaltijd (en de andere maaltijden) naar voren schuiven. Als dat een bol gezond met tonijn is, lijkt me dat niet genoeg.

Nog een derde maaltijd om bijv. 14.00 => rijst met kip o.i.d.

Na het trainen meteen (in de gym het liefst) dextrose en whey. Daarna thuis een flinke maaltijd. Zoals hierboven al gezegd, met groente erin!

Dan voordat je aan de kwark gaat nog een maaltijd erin, weer rijst met kip o.i.d.

Uiteindelijk je 500gr. kwark

Succes dude :thumbup:

Laatst bewerkt:
Vooral die eerste maaltijd, mijn god haha.

• Topic Starter Topic Starter
wat ik altijd heb geleerd, is om de 3 uur 1 maaltijd, waarvan min. 20 gram eiwit. Ik kan natuurlijk hoger gaan met de cal. maar als ik maar weinig verbrand, wordt ik een oliebol:rolleyes: .

vision21junk zei:
er zijn wel degelijk vervalsingen op de markt wat betreft de test van gs, en wat uw voedingsschemabetreft, mager, zéér mager, hier kan je onmogelijk stevige massa door winnen, read de stickies beter jong!

Foto's bro, iedereen kan wel wat gaan roepen! :rolleyes:
Verder is de Test E van GS prima, miss voor sommige wel een beetje pijnlijk na het zetten, maar de werking is super!!!

GS is niet echt lucratief om te gaan vervalsen, net als elk ander UG-lab..

ff tussendoor;

we kunnen wel gaan lopen zeiken dat zijn voedingsschema niet goed is (en dat is hij ook zeker niet), maar no ****ing way dat je 750mg test in je fl**ker niet merkt. Ook al zit je in hongerstaking, reken maar dat je het voelt als je testosteron met tig keer wordt vermenigvuldigd.

Mr. B.I.G. zei:
Foto's bro, iedereen kan wel wat gaan roepen! :rolleyes:
Verder is de Test E van GS prima, miss voor sommige wel een beetje pijnlijk na het zetten, maar de werking is super!!!

en deze man kan het weten..weegt inmiddels alweer 122 kilootjes schoon aan de haak en gebruikt alleen maar GS..

als je niks merkt van 750 mg GS enthate zal je ook niks merken van 750 mg schering testosteron bro..dat kan ik je meegeven..dan zou ik de volgende keer lekker een andere stof kiezen wat hopenlijk wel werkt bij je..

Cobra1968 zei:
Dan ben ik zeker een van de weinige die zeer goede ervaringen heeft met GS :rolleyes:

Heb jij ervaring met GS zwier??????????

Ik weet voor 200% zeker dat de Test Enthate van gs heel goed werkt, alleen vind ik dat je na het zetten wel wat last hebt van een schijf, maar de werking is super.

Wanneer je na 3 weken niets merkt heb je gewoon een fake produkt gekregen.

Leuk een kloontje. 1 post en meteen GS verdedigen :rolleyes:

Ontopic: Ik heb zelf 2 "kuurtjes" van GS gehad.
Resultaat: 2 x helemaal niks!

Aan de andere kant zal ik niet zeggen dat het voor anderen dus niet werkt.

Wel zet ik mijn vraagtekens bij een relatief aardige hoeveelheid mensen waarbij het helemaal niet aanslaat.
Dat gezeik van een zogenaamd slecht dieet en training gaat er bij mij niet in!

Ik roste in totaal 1250 mg steroiden/week in mijn lichaam, en dan had ik zelfs op een totaal k*tdieet moeten groeien (wat absoluut niet het geval was).

Maar aangezien er ook mensen zijn die er blijkbaar wel op reageren, zal het allemaal wel.

Hoe zagen je kuurtjes er uitdan? En dat jij zelfs met een slecht dieet dan had moeten groeien is natuurlijk vette onzin! Iedere kilo die jij aan wilt komen, moet wel eerst door het mondje bro!!!

Mr. B.I.G. zei:
Hoe zagen je kuurtjes er uitdan? En dat jij zelfs met een slecht dieet dan had moeten groeien is natuurlijk vette onzin! Iedere kilo die jij aan wilt komen, moet wel eerst door het mondje bro!!!

Met een slecht dieet zul je zeker wat moeten merken van 50 mg winstrol/dag.
Kwaliteitsmassa bouwen gaat door het mondje, maar zelfs tijdens cutten op 500 kcal. onder onderhoud, zou je sterker moeten worden van winstrol.

Wanneer ik op onderhoud zou eten, en niet eens precies volgens de regels zou eten zou ik ten alle tijde op zijn minst sterker moeten zijn geworden. Complete bullshit dat je dan niets zou merken.

Wil je niet sterker worden + ook nog eens niet groeien, dan moet je wel zo extreem slecht eten dat het volgens mij bijna onvoorstelbaar is.

Eerste kuur was 6 weken dianabol (20 mg) + anavar (30 mg).
Tweede kuur was 10 weken test e (500 mg) + bold (400 mg). Week 7-12 winstrol (50 mg). Superkuur eigenlijk...........

Ben ik het niet mee eens bro, als jij 500 kcal onder je onderhoud zit, zal je kracht zeker te weten afnemen! De winny heeft er dan waarschijnlijk toch voor gezorgd dat je kracht niet is afgenomen, maar waarschijnlijk daardoor gelijk is gebleven!

Ik heb toch andere verhalen gelezen over winstrol tijdens cutten!!

Maar goed: Zelf heb ik zo'n 2 kilo vetmassa (ook duidelijk zichtbaar) gewonnen in die weken.
Geen sprake dus van slecht eten.

GS wordt gewoon flink nagemaakt. Hoe kan het anders dat de 1 keihard gaat erop en de ander niks merkt.

En waarom zou het niet gefaked worden, niet lucratief? Nou zo goedkoop is het nou ook weer niet. Meestal scheelt het niet eens zoveel met de orginele spulletjes kwa prijs.

Big'r zei:
Leuk een kloontje. 1 post en meteen GS verdedigen :rolleyes:

Ontopic: Ik heb zelf 2 "kuurtjes" van GS gehad.
Resultaat: 2 x helemaal niks!

Aan de andere kant zal ik niet zeggen dat het voor anderen dus niet werkt.

Wel zet ik mijn vraagtekens bij een relatief aardige hoeveelheid mensen waarbij het helemaal niet aanslaat.
Dat gezeik van een zogenaamd slecht dieet en training gaat er bij mij niet in!

Ik roste in totaal 1250 mg steroiden/week in mijn lichaam, en dan had ik zelfs op een totaal k*tdieet moeten groeien (wat absoluut niet het geval was).

Maar aangezien er ook mensen zijn die er blijkbaar wel op reageren, zal het allemaal wel.

Dit is niet mijn eerste post...ik heb mijn account moeten wijzigen na een pc crash. Vorige account was CobraNl

Na 12 jaar kuurervaring weet ik wel waar ik over praat, jij ook?

Ik vind het alleen vreemd dat gs alleen op dit board door sommige (beginners) altijd wordt afgezeken en dat op andere boards gs als goed teboek staat.
En vooral onder de ervaren jongens.

Big'r zei:
Met een slecht dieet zul je zeker wat moeten merken van 50 mg winstrol/dag.
Kwaliteitsmassa bouwen gaat door het mondje, maar zelfs tijdens cutten op 500 kcal. onder onderhoud, zou je sterker moeten worden van winstrol.

Wanneer ik op onderhoud zou eten, en niet eens precies volgens de regels zou eten zou ik ten alle tijde op zijn minst sterker moeten zijn geworden. Complete bullshit dat je dan niets zou merken.

Wil je niet sterker worden + ook nog eens niet groeien, dan moet je wel zo extreem slecht eten dat het volgens mij bijna onvoorstelbaar is.

Eerste kuur was 6 weken dianabol (20 mg) + anavar (30 mg).
Tweede kuur was 10 weken test e (500 mg) + bold (400 mg). Week 7-12 winstrol (50 mg). Superkuur eigenlijk...........

SUPERKUUR???
Nou weet ik waarom jij zo'n onzin uitkraamt:D
Jij hebt er idd veeeeellllllll verstand van.

endymion zei:
GS wordt gewoon flink nagemaakt. Hoe kan het anders dat de 1 keihard gaat erop en de ander niks merkt.

En waarom zou het niet gefaked worden, niet lucratief? Nou zo goedkoop is het nou ook weer niet. Meestal scheelt het niet eens zoveel met de orginele spulletjes kwa prijs.

Jongens post dan eens foto's van die zogenaamde fakes!!!
Dat de 1 er wel op gaat en de ander niet zul je toch echt meer in de richting van de manier van trainen en voeding moeten zoeken hoor!!!

gs is bullshit :mad:

heel simpel, 750 mg per week voor een beginner is veel , echt heel veel.

dat mensen roepen, dieet of rust of wat dan ook, roep ik terug¨ werken jullie voor GS?

het lijkt wel dat BIJNA iedereen met positieve ervaring NET is aangemeld op de forum;)

gs is bullshit :mad:

heel simpel, 750 mg per week voor een beginner is veel , echt heel veel.

dat mensen roepen, dieet of rust of wat dan ook, roep ik terug¨ werken jullie voor GS?

het lijkt wel dat BIJNA iedereen met positieve ervaring NET is aangemeld op de forum;)

Terug
Naar boven