MuscleMeat

Test250, Boldenone/Deca??? en Winny

doorzetter

Cool Novice
Waardering
0
Dit wordt mijn eerste kuur:

wk 1 - 10 test enanth. 250 mg
wk 1 - 10 boldenone 500
wk 7 - 10 50 mg winny eod
wk 13/14 40 mg nolvadex
wk 15/16 20 mg nolvadex

Ik ben 24 jaar, train al 7 jaar en weeg 91 kilo...

Ben gewoon eens benieuwd wat dit teweeg kan brengen....

Zie veel eerste kuurtjes waar in plaats van Boldenone deca wordt genomen....
Wie kan me overtuigen dat deca beter is voor eerste kuur??????

Graag reacties

Laatst bewerkt:
Eq is milder.. Maar moet je hoger doseren daarom.
Vind het kuurtje wel prima, alleen dan eq naar 600.. Eventueel test e5d. En winny doortrekken naar week 12...?

Wat is je doel?

Brute massa of droge massa?
Voor brute massa: deca (+dboll), voor droge massa: eq + winny.
Keuze is aan jou.

Zou voor zowel deca als eq de test 1 week langer door laten lopen.

Winny inderdaad doortrekken naar week 12, ben het er alleen niet helemaal mee eens dat bold op 600 moet, het is immers ze eerste kuurtje en zal hierop prima reageren.

Zou gewoon de volgende keer wat deca pakken dan merk je zelf het verschil wel, je kan het het beste zelf ondervinden vind ik nog altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je doel?

Brute massa of droge massa?
Voor brute massa: deca (+dboll), voor droge massa: eq + winny.
Keuze is aan jou.

Zou voor zowel deca als eq de test 1 week langer door laten lopen.

Ik denk eerder droge massa....

Ik train al 7 jaar en ben al behoorlijk zwaar van mezelf.Weeg 91 en dat s al behoorlijk heavy voor mijn lengte...

Denk als ik deca neem dat ik naar de 100 ga en weet niet hoe dat dan uitziet????????

En de terugval is minder.........

Maar ik heb ook vaak last van mijn schouder.....
Ik weet dat deca beter is voor de gewrichten....
Weet ook iemand of ik dan toch beter deca kan nemen.....

Heb jaar niet kunnen trainen door schouders...Nu weer beter, maar toch bang voor terugval

Als ik dat zo lees zou ik dan geen winstrol pakken dat zal ervoor zorgen dat je nog meer last zal krijgen van je schouders. Pak dan dbol dat smeert ook je gewrichten. Maarja dat is weer in tegenspraak met dat je droge massa wil pakken, overigens zou ik me daar niet teveel druk om maken droger word je toch wel met een beetje cardio.

Iniedergeval geen winstrol gebruiken als je bang bent voor terugval.

wat s een beetje cardio????

Heb er een bloedhekel aan......

Iniedergeval geen winstrol gebruiken als je bang bent voor terugval.[/QUOTE]

Heb ik nog nooit gehoord???
Weet hier iemand meer van????

En wat betreft dat Winny slecht is voor schouders?????

Wie kan me er meer over vertellen?

Raden ook mensen aan om eerste kuur meteen op 500 test te neme>?????

Eerste kuur is de beste kuur zegt men he????

Gr

Heeft iemand andere oplossinge voor Winny dan????

Winstrol has a "reverse osmotic" effect on your joints, which makes them ache when you use it, because it draws water out of your body, joints included.

We certainly know that Estrogen depletion by menopause can decrease bone mineral density and the replacement of estrogen quickly restores the bone loss (18). In addition, we know that estrogen is aided in this by progesterone but that estrogen is more important (19). Collagen is also subject to improvement by addition of estrogen and progesterone (20).

You see, DHT administration has been found to decrease estrogen levels through a variety of mechanisms on peripheral tissue (1). DHT directly inhibits estrogenic activity on tissues, either by acting as a competitive antagonist to the estrogen receptor or by decreasing estrogen receptor binding. Either way, it has two clear mechanisms of possible action in peripheral tissue.
DHT and its metabolites have further been shown to inhibit aromatization itself, and this is a possible mechanism whereby it can reduce circulating levels of estrogen in your body. Indeed, DHT, androsterone, and 5alpha-androstandione are all potent inhibitors of the formation of estrone from androstenedione. Finally, DHT acts on the HPTA to decrease the secretion of gonadotropins (it inhibits it). In fact, it's so potent at reducing estrogen that transdermal DHT gel applied to the affected area has been used to treat gynocomastia (5)(6). Estrogen is the primary culprit in gyno (8), although we know that progesterone can be synergistic with estrogen in this (and other) respects(s).

DHT also has a negative effect on Progesterone biosynthesis in cells (7), and even has the ability to inhibit progesterone elevation caused by estrogen (10). Therefore DHT would be (and is) very effective in reducing gyno because it reduces both estrogen as well as progesterone. This property holds with DHT-derived steroids, for the most part as well, since Masteron has been found in some cases to have positive effects in reducing breast tissue tumors(9), which is essentially what gyno is (albeit benign).

Deca, Winstrol and Your Joints by Anthony Roberts

Alternatief op een oral is Dbol. Anders deca zoals hier staat.

die terug val bij de winny word wss met je schouder bedoelt!
winny is voor gewrichten weer beetje minder!
denk dat terugval door cortisol wel wat mee valt!
als ik jou was zou ik voor deca gaan!

Ik denk eerder droge massa....

Ik train al 7 jaar en ben al behoorlijk zwaar van mezelf.Weeg 91 en dat s al behoorlijk heavy voor mijn lengte...

Denk als ik deca neem dat ik naar de 100 ga en weet niet hoe dat dan uitziet????????En de terugval is minder.........

Maar ik heb ook vaak last van mijn schouder.....
Ik weet dat deca beter is voor de gewrichten....
Weet ook iemand of ik dan toch beter deca kan nemen.....

Heb jaar niet kunnen trainen door schouders...Nu weer beter, maar toch bang voor terugval

He dat is grappig je bent bang dat je te groot word met deca terwijl de meeste kuren om zo groot mogelijk te worden. Ach ja er is voor ieders wat wils...Terug val gewoon incalculeren anders met de aas rekening houden wat je neemt zoals prop, trenbolone, mast, winny etc...
Succes!!!

Hoe groot ben je eigenlijk?

He dat is grappig je bent bang dat je te groot word met deca terwijl de meeste kuren om zo groot mogelijk te worden.

Moet niet te veel gaan opvallen.....

Nu zeg ik altyd met trots als mensen naar me toekomen....
Uhh jij hebt zeker gespoten?????

Dan zeg ik nee....

Maar straks moet ik gaan liegen, wjajjajaajhahah

Och ja leugentje voor bestwil he/....

Gr

ken het verhaal van dat liegen!!!maar goed...
ik denk dat je wel op 250 test kan gaan zitten ik heb zelf mn eerste gedaan met 500mg per week maar voelde me niet echt lkkr!!!je gaat ook echt wel hard op test 250 deca 200!!!

je gaat ook echt wel hard op test 250 deca 200!!![/QUOTE]

Beetje nieuwsgierig???
Weet je nog hoeveel je hebt gewonnnen toen? en hoeveel echt gehouden???

Gr

Ik ben ook best opvliegerig van mezelf....
Kan ik daar problemen mee krijgen????

Gr

He dat is grappig je bent bang dat je te groot word met deca terwijl de meeste kuren om zo groot mogelijk te worden.

Moet niet te veel gaan opvallen.....

Nu zeg ik altyd met trots als mensen naar me toekomen....
Uhh jij hebt zeker gespoten?????

Dan zeg ik nee....

Maar straks moet ik gaan liegen, wjajjajaajhahah

Och ja leugentje voor bestwil he/....

Gr

Je wordt straks nog trotser op jezelf;)
Hoelang ben je gab?

Je wordt straks nog trotser op jezelf;)
Hoelang ben je gab?

1.80

Kijk JP tegenover jou ben ik niks, begrijp me niet verkeerd he, maar voor mijn doen redelijk flink......

als ik dan 100 kg ga wegen gaat t echt opvallen en dan wil ik niet meteen, amar van de ene kant ook BOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We gaan ervoor.....

Wat adviseer jij???

250 of 500 test en 200deca?>>??

gr

Terug
Naar boven