MuscleMeat

Test250, Boldenone/Deca??? en Winny

Opvliegerigheid in combinatie met testosteron is goede combi, geloof me ;)

ik zou gewoon 500mg test-e per week nemen voor 12 weken. deca ff vergeten en gewoon kijken hoe je op test reageert wat toch "de roid" is. zo kan je later langzaam aan gaan stacken maar nu al combineren en je krijgt sides word het gissen waarvan ze nou komen. je kan eventueel wel met wat anavar bruggen naar je pct. dus week 11-14 var op 60mg ed daarna gelijk pct. trek pct door tot je hersteld bent. is beetje onzin dat sommige al van tevoren hen pct voor 4 weken inplannen. wat als je nou niet herstelt bent na die 4 weken? zeg je dan... ja meer had ik niet gepland :D gewoon doortrekken tot je 'sochtends weer regelmatig wakker word met stramme kabouter :)

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
ik zou gewoon 500mg test-e per week nemen voor 12 weken. deca ff vergeten en gewoon kijken hoe je op test reageert wat toch "de roid" is. zo kan je later langzaam aan gaan stacken maar nu al combineren en je krijgt sides word het gissen waarvan ze nou komen. je kan eventueel wel met wat anavar bruggen naar je pct. dus week 11-14 var op 60mg ed daarna gelijk pct. trek pct door tot je hersteld bent. is beetje onzin dat sommige al van tevoren hen pct voor 4 weken inplannen. wat als je nou niet herstelt bent na die 4 weken? zeg je dan... ja meer had ik niet gepland :D gewoon doortrekken tot je 'sochtends weer regelmatig wakker word met stramme kabouter :)

-rodge

Thanks mate voor de info,

maar is het niet extra safe om deca erbij te nemen????

Gr

Test only op 500mg kun je zeker mee beginnen om kennis te maken met aas maar een stack met deca is toch wel erg lekker gab. Test E 500mg, Deca 200mg en de nakuur natuurlijk...
Succes!!!

bold en winny

hoi,
doe zelf een kuur met bold en winny (40mg ED). Heb ook slechte gewrichten, maar geen extra last. Was wel al aan maand bezig met glucosamine.

Daar word deca idd voor gebruikt, en het werkt.

Terug
Naar boven