Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel zal ik het doseren dan ?
tren ?
test 500
winny ?
nolvadex ?
Beter doe je het helemaal niet maar als je het toch doet volg dan het advies op van @REJ
Dit^, wat is dat trouwens ineens met al die trenboloni's in een eerste kuur, kut Anton.300 test e per week
200 of 250 tren e per week
40 Mg winny per dag
Is prima
Dit voor 9 weken. Je krijgt nooit 10x 1 ml uit een flesje.
ja ik begrijp dat wel maar ik heb alles hier en ik ga het doen
Niet naar ze luisteren man... Allemaal haters die niet willen dat je groeit! Als je het echt goed wilt laten knallen zet je die tren op 2x 400mg ew en gooi je er nog 100mg halotestin ed bij!jaa, ik vraag jullie iets krijg ik hele andere antwoorden dat ik dit moet kijken dat moet kijken, nooit geven jullie antwoorden op mijn vraag!
als je geen antwoordt op mijn vraag wilt geven dan ga je toch even naar een andere topic of is dat zo moeilijk? en ja wat betreft mijn taal gebruik ik zal er op letten
Zomer komt ook dichter en dichterbij=$
De eerste aanhangers van Fillie
ohja ook waar, belachelijk maar begrijpelijk
gozer dat zeiden die mensen toch, ze gingen het meten met zo een knijper
Niet naar ze luisteren man... Allemaal haters die niet willen dat je groeit! Als je het echt goed wilt laten knallen zet je die tren op 2x 400mg ew en gooi je er nog 100mg halotestin ed bij!
Gaat lekker hoor, sinds ik ipv 20mg ed 100mg ed neem maak ik de gains van m'n leven.doe jij die halotestin maar eerst laat me weten of het lekker was in het ziekenhuis