AndroidHealthClinic

testex

jeanmichel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
ik heb een testeron gekregen maar weet niet wat het precies is ik heb het gekregen bij me oxys, op het doosje staat

testex elmu prolongum 250 mg
ciclopentippropionato
de testerona

het komt van altana pharma
uit spanje

is het goede spul? en is het gewoon propionaat of wat? ik heb gehoord dat het net nieuwe spul is en gelijk zou moeten aanslaan

alvast bedankt,

1 ampul heb je weinig aan en het is cypionaat
maare een vraagje weet je wel wat je doe??

• Topic Starter Topic Starter
maar is het wel goed dan?

ik wou een oxy only doen maar ja ik kreeg die testeron erbij om te testen dus ik weet niet wat ik daarmee ga doen mischien bewaren o.i.d voor volgend jaar

Laatst bewerkt:
Wat wil je bereiken met je oxy only , behalve dan vochtbom van het jaar worden??:rolleyes:

Oxy only is niet echt een kuur waar je veel aan hebt , waarom dan geen winstrol only of anavar only??

Die kuur is k*t:D

ga gewoon voor een deca test combi;)

Een oxy only is niet echt aan te raden, 'k zou dan nog liever aan de dboll gaan..

Je moet een hele andere richting op gaan denken kerel!

d boll only is toch ook zwaar vaginaal zou ik niet doen bro:rolleyes:

ik begrijp dat je het niet aanraad btw dr worf maar voordat dj jean denkt dat dboll only wel goed is

Weer een voorbeeld van een persoon die zich vanalles laat aansmeren! triest weer dit...

kjik even in de stickies------->> daar staan geneog voorbeelden in hoe een eerst ekuur eruit zou moeten zien kuur verstandig of gewoon helemaal niet..

als je bang bent om te prikken ben je ook niet klaar om te kuren...

Je hebt je stat's nog niet eens gepost! doe dat eens: ----> lengte, gewicht, doel, trainingsjaar ervaringen, leeftijd....

dan kunnen we al heel wat meer dan jou ondoordacht topic..

greets

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een kuurt gehad jaar geleden test+deca

maar ik had oxy besteld en hij had nog 1 cypionaar over en die had ik dus gekrege
en ik heb gehoord van mensen die zweren bij oxy's dus dat wou ik ook ff proberen of het bij mij aanslaat

Ja, dat doen ze! Dude, ga lezen, of schaken ofzo

ik heb een kuurt gehad jaar geleden test+deca

maar ik had oxy besteld en hij had nog 1 cypionaar over en die had ik dus gekrege
en ik heb gehoord van mensen die zweren bij oxy's dus dat wou ik ook ff proberen of het bij mij aanslaat
Dit zegt al genoeg! pfff:o

:D Ga lezen man! en trek dan je conclusie voordat je weer gaat kuren...

Terug
Naar boven