AndroidHealthClinic

Testo only kuurtje.

ik kreeg een ontzettende dikke lul :D

Lekker dan, een dikke lul met rare rode scheurtjes.. :roflol:

bij nader inzien moet ik jullie gelijk geven dat een frontload van 1 gram test aan de hoge kant is :)

@ Dr. Worf: Als je geen gedonder wilt met frontload en kickstart etc, dan begin je gewoon je eerste kuurtje met alleen sustanon. Dan heb je namelijk verschillende testosteron esters.

Dan trek je bijvoorbeeld 6-8 weken uit voor je kuurtje (meer dan zat voor 1e kuur, daarnaast is bij het merendeel van de AS-gebruikers de grootste groei eruit na 6/8 weken) en dan zou ikzelf gewoon persoonlijk beginnen met 250mg per week. Je kunt nog altijd evt. verhogen tot 500mg per week. Begin gewoon rustig en kijk hoe je lichaam erop reageert.

Voor hetzelfde geldt begin je met 500mg per week en groei je als een speer, maar misschien had je dat dan ook (in iets mindere mate) kunnen behalen met 250mg test per week.

Je moet je lichaam verkennen. Als jij gelijk begint met dianabol als kickstart en daarnaast deca en testo dan zul je niet precies weten waar je lichaam goed op reageert. Daarnaast zit je gelijk aan een combi van 3 middelen, waar ik geen voorstander van ben om het als eerste kuurtje te gebruiken

Mensen in mijn omgeving hebben goede resultaten behaald met 250mg sustanon per week.Dit kan ik je uit ervaring vertellen.

Een frontload van 1000mg voor jou vind ik zeer zeker geen goed advies.

Ik wens je veel succes met je kuur jongen.

Of je begint met test enanthaat op 250 mg per week. Dan weet je ook precies hoe je waarop reageert en je ondervangt de schommelende bloedwaardes die je met sustanon creert!

Testoman zei:
@ Dr. Worf: Als je geen gedonder wilt met frontload en kickstart etc, dan begin je gewoon je eerste kuurtje met alleen sustanon. Dan heb je namelijk verschillende testosteron esters.

Niet slim, door de verschillende esters krijg je super instabiele bloedwaarden, aangezien sus verkrijgbaar is in 250 mg/ml ampullen. Zeker met jouw advies om het 1 maal per week te zetten. Sus moet je minstens elke 3 dagen zetten voor stabiele bloedwaarden, waarbij je dan al over de 750 mg per week zit. Geen beginnerskuur meer dus.

Dan trek je bijvoorbeeld 6-8 weken uit voor je kuurtje (meer dan zat voor 1e kuur, daarnaast is bij het merendeel van de AS-gebruikers de grootste groei eruit na 6/8 weken)
Beetje ongenuanceerd, in de eerste weken kom je vooral veel vocht aan door de aromatisering, daarna kom je weliswaar minder kilo's aan maar die kilo's zijn wel voor het overgrote deel spiermassa. Dus relatief gezien meer kwaliteitsmassa.

edit: Latin was me alweer voor :)

Latin spirit zei:
Testoman zei:
Een frontload van 1000mg voor jou vind ik zeer zeker geen goed advies.
maar 250 mg sust zeker wel met gigantische schommelende bloedwaarden? :rolleyes: topicstarter: als je toch 250 mg per week wil pakken pak dan enanthaat. sust is pas interessant vanaf 500 mg per week, omdat je dan meerdere keren per week injecteert en dus stabielere bloedwaarden zal hebben :)

Er wordt te veel overdreven met onstabiele bloedwaarden bij het gebruik van sustanon.

Sustanon bestaat naast 2 kortwerkende esters ook uit 2 langwerkende esters, die geleidelijk aan het lichaam worden afgegeven gedurende 2/3 weken.

Verder is het voor de topicstarter ook een goede optie om testosteron enanthaat te nemen en dan 250mg per week om mee te beginnen

ik denk dat je met 250mg test enanthaat niet erg zult groeien
Voor een test only kun je toch echt beter op 500mg enanthaat gaan zitten lijkt me

Testoman zei:
Er wordt te veel overdreven met onstabiele bloedwaarden bij het gebruik van sustanon.

Sustanon bestaat naast 2 kortwerkende esters ook uit 2 langwerkende esters, die geleidelijk aan het lichaam worden afgegeven gedurende 2/3 weken.

Nou laat daar dan maar 's 'n rekentabelletje op los, dan zul je zien dat je zeker elke drie dagen zult moeten zetten om een beetje stabiele bloedwaarden te houden.

Heb zelf ervaring met sus elke 5 dagen zetten en had overdreven veel vochtretentie. Instabiele bloedwaarden = meer sides en minder effectief voor het aanzetten van spiermassa :cool:

Black Knight zei:
Nou laat daar dan maar 's 'n rekentabelletje op los, dan zul je zien dat je zeker elke drie dagen zult moeten zetten om een beetje stabiele bloedwaarden te houden.

Heb zelf ervaring met sus elke 5 dagen zetten en had overdreven veel vochtretentie. Instabiele bloedwaarden = meer sides en minder effectief voor het aanzetten van spiermassa :cool:

dat lijkt me dan een beetje raar hoor.
test enan aromatiseert erg sterk zoals ik heb gelezen in een bepaalde onderzoek.

sustanon schijnt echter het minst voor vochtretentie te zorgen ivm met de meerdere korte esthers die niet zo erg aromatiseren.

dus wat jij beweert lijkt me dan ook onjuist.

Instabiele bloedwaarden zorgt voor meer vochtretentie doordat je een hogere piekdosis hebt. Hogere piekdosis = ook meer aromatisering dus meer vocht.

Black Knight zei:

hoe kan je hier een rekentabbeltje op loslaten?? Als je naar de halfwaardetijden van de verschillende testsoorten in je systeem bekijkt zal je zien dat ze bij allebei zo goed als even stabiel zijn. Dit zegt dan niks over bloedwaarden....
Is er een manier om het aantal test in je bloed te berkenen?>
greetz

daar heb je de Roid calculator voor zoek maar even op met google of wacht ik zal wel zo aardig zijn voor een link http://www.doping.net.ru/Roid.htm en moet je dan eens met sus 250mg alleen op de maandag zetten en kijk eens hoe het schommelt

Laatst bewerkt:
ee wel leuk om te checke...thnx

Terug
Naar boven