AndroidHealthClinic

Testo Primo D-Bol

power34

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
hey , ik ga nog eens een kuurtje doen .. namelijk Dbol , testo en primo .. omdat ik wat meer massa zou willen bijkomen en ook harder & droger wil uitzien ..
heb ongeveer een ideetje wat te doen .. dus zeg me eens wat jullie hiervan vinden :)

kzou het als volgt willen doen :
Week 1-2 Dianabol 30mg
Week 3-4 Dianabol 40mg
Week 1-10 Testosteron Enanthaat 750mg
Week 11-12 Testosteron Enanthaat 500mg
Week 13-14 Testosteron Enanthaat 250mg
Week 8-10 Salbutamol 1dag 16mg 2dag 24mg 3dag 16mg 4dag 24mg,...
Week 7 Primobolan 200mg
Week 8-10 Primobolan 300mg
Week 11-14 Primobolan 500mg
Week 10 T3 50mg
Week 11-12 T3 75mg
Week 13-14 T3 100mg
Week 15-16 Clomid 50mg/dag
Week 15-18Proviron 50mg/dag

is dit oke of zou ik het anders doen ?
Stats momenteel,

ok...waar begin ik mee...
ik weet niet waar je dit schema hebt opgeduikelt...maar ik vind het echt helemaal nergens op slaan...
Wil je test primo...gooi er dan geen d-boll bij...is echt super dom!
D-boll is alleen maar vocht en kracht...je wilt droog worden...slaat dus kant nog wal!
Die d-boll wil je ook nog eens op gaan bouwen wat niet nodig is...
Je test bouw je af!!!???
Als er al verschil in je test zit is het meer voor de hand liggend dat het hoger word ipv lager...
Primo bouw je ook op...wat niet nodig is...is ook nog eens aan de lage kant...zeker in het begin TE laag...
1e dag meteen 50mg t3 lijkt me ook niet lekker...ik was al aan t draaien op 25mg 1e dag...
Verder bouw je die t3 dan weer niet af...iets dat voor de hand ligt en vaak ook aangeraden word!!!
Ik wil wel iets neer zetten wat ik zou doen maar vraag me af of je wel moet gaan kuren...
O ja clomid ipv nolva lijkt me ook 'n verkeerde keuze ivm meer sides!

Komt i dan toch maar...
1-14 test E 500
1-14 primo 400/500
1-6 winstrol 30/50 kan ook 8-14 maar dan moet je wel aan de aro...
t3 als je echt wilt...ik zou m lekker laten zitten...maar goed... 12,50 voor 4/5dagen...dan elke 4/5 dagen verhogen tot 100...dan weer op zelfde manier afbouwen...
16-19 nolva op 20...
Succes en sterkte!

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

en waar is die salbutamol goed voor???
Ik ken het gebruik hier van niet...wiki zegt iets over lucht weg verruiming...vaag allemaal!

Salbutamol is beetje broertje van clen.

Ik vind je kuur btw k*t, betwijfel of je je uberhaupt hebt ingelezen, ik verwacht ook wat eigen inzet van iemand die met 'n kuurvoorstel komt.

Sorry man, ik schoot spontaan in de lach toen ik dit zag.
Dat wordt de AAS sectie doorspitten en terug naar de tekentafel.
Vraag me wel af hoe je in godsnaam hierop gekomen bent, heeft iemand je dit ingefluisterd of heb je het helemaal zelf bedacht?En zagen je voorgaande kuren er ook zo uit?
Anyway, ik ben benieuwd naar het vervolg, succes ermee.

Vage kuur baba opbouwen afbouwen hou maar op

Dat op en afbouwen was vroeger normaal volgens mij. Maatje van me kreeg dat ook
aangeraden van een oude rot. Die zegt: Je eerste week zet je 1ml, na een 1a2 weken
gaat je lichaam meer afgeven en zet je 2 ml, weer 1a2 weken later gaat je lichaam nog meer afgeven en zet je 3ml, zown verhaal had ie.

Denk niet dat die man de huidige theorien heeft gelezen.

Ik zou de topicstarter toch even willen aanraden wat sticky topics in deze sectie door te nemen. Kijk dan ook eens naar de daar al aangeven kuurschema's. :)

Terug
Naar boven