MuscleMeat

Testobolin anabool?

Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Dag dames/heren,

simpele vraag voor degene die er meer verstand van hebben: is testobolin een steroid?
Zou iemand mij hier meer over kunnen vertellen.

En wat doet het zoal in combinatie met stanolic en clomiphene citrate?

simpele vraag die jezelf toch wel kan opzoeken.

Is de why van XXL een proteïnen shake? Wat een knullige vraag stel je daar... Zoek zelf eens op of zo. Je lijkt bijna niet serieus over te komen. Testobolin lijkt mij een verzonnen naam voor "testosteron" van een bepaald merk, namelijk AP. "Stanolic" lijkt mij stanozolol. En "Clomiphene" is clomifeen ofwel Clomid en is geen steroide maar dient als nakuur, dus waarom je die in het rijtje benoemt met jouw vraag "is dit een steroide"?! Gast, als jij de intentie had om hier aan te beginnen is mijn advies: NIET AAN BEGINNEN, JE KENNIS IS 0.

Goede naam + avatar to post ratio, zomer kijkt al om de hoek. Zonder verstand aan de anabolen gaat je (misschien) 10 weken plezier opleveren gevolgd door een nog zwaardere terugval.

Aan je stats/avatar te zien heb je of geen verstand van voeding/training, of je bent net begonnen met trainen(waarbij je ook nog geen verstand van voeding & training zult hebben). Anabolen zijn niet iets om snel even breed te worden voor de zomer. Zonder te weten waar je mee bezig bent verlies je alles weer met een grote kans dat je alleen maar vetter wordt.

• Topic Starter Topic Starter
okay thanks weet het al.

haha jongens rustig aan, ik wil zelf niet aan de anabolen. Ik vroeg mij alleen af of iemand anders aan de anabolen zit ;-) topic closed.

haha jongens rustig aan, ik wil zelf niet aan de anabolen. Ik vroeg mij alleen af of iemand anders aan de anabolen zit ;-) topic closed.
Excuses, maar op de manier hoe je het overbrengt komt het niet zo over. Je vraagt naar 3 middelen, waarvan 2 een uniek merk zijn. Dat is al behoorlijk specifiek, als je je afvroeg of iemand anders er aan zit zou je net zo goed gewoon even de topics of logs hier door kunnen lezen.

26028065.jpg

jezus wat is jullie probleem haha. Iemand in mijn omgeving gebruik die drie middelen terwijl die ontkent anabolen te gebruiken. ik heb er zelf totaal geen verstand van dus dacht vraag hier ff of het inderdaad steroids zijn. Maar idd ik had het ook net zo goed kunnen googlen want aan zulke kut reacties heb ik natuurlijk ook niet veel he. :) Maar kan wel om de reacties lachen hoor haha.

May the Gainzzz be with you all.

jezus wat is jullie probleem haha. Iemand in mijn omgeving gebruik die drie middelen terwijl die ontkent anabolen te gebruiken. ik heb er zelf totaal geen verstand van dus dacht vraag hier ff of het inderdaad steroids zijn. Maar idd ik had het ook net zo goed kunnen googlen want aan zulke kut reacties heb ik natuurlijk ook niet veel he. :) Maar kan wel om de reacties lachen hoor haha.

May the Gainzzz be with you all.
Hij ontkent anabolen te nemen maar zegt wel dat die die 3 middelen gebruikt? Vind je het zelf niet heel raar overkomen dan? Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen alcohol drinkt maar wel bier, wijn en vodka drinkt.

Wat maakt het jou uit of iemand anders aan de steroids zit? Ben je er nu zelf beter van geworden? Of kan je nu zeggen: zie je wel zonder steroids was het je nooit gelukt! En kan je het aan de rest vertellen? Ik vind dat altijd zo sneu, nu weet je dat diegene steroids gebruikt, maar wat schiet je hier nou zelf mee op?!

En waar is die profielfoto met die 2 leuke dames gebleven? Ik zou wel een wijntje met ze willen drinken, maar ik drink geen alcohol hoor;$.

Hahaha genieten die reacties, nee maar even serieus. Anabooltjes zijn niks voor mij, all natural xxx

popcorn.jpg

Om het nog even af te sluiten, Nick ik vind wel dat jij telkens erg voorbarig (onjuiste) conclusies trekt, hoop dat je je daar nu een grote jongen door voelt! :)

Om het nog even af te sluiten, Nick ik vind wel dat jij telkens erg voorbarig (onjuiste) conclusies trekt, hoop dat je je daar nu een grote jongen door voelt! :)

Bedankt dat je met mij mee "hoopt", maar voel me hier absoluut geen grote jongen door, ik ben een grote jongen. En dan nog, ik snap niet waarom je zoiets zou navragen "voor een ander". That's all! ;)

Terug
Naar boven