XXL Nutrition

testolone kuur

zeg witten,

voor je aan zo een kuur begint
moe je wel trainen hé
en nie gaan zuipen met de eddy
anders ga je nie zo ver geraken gelijk ikke hé

tjow toe morgen hé
zonder koppijn zuiper

marknl zei:
Eh, waarom wil je z'n kuur verleden weten?
Pro's gebruiken nog geeneens zulke bizarre doseringen.
Laat hem eerst eens zelf met een fatsoenlijk voorstel komen.

Geen verwijt naar jou hoor, maar wat hij voorsteld slaat nergens op.
wat weet jij daarvan. voor pro's is dit gewoon.
koen85 zei:
Komop man, met jou stats 3000mg frontloaden en daarna op een gram per week gaan zitten??
Beetje belachelijk...
weet ik niet. 80 kg maar hij is misschien maar 1m50. ik veronderstel dat iemand die volgend jaar een wedstrijd gaat meedraaien toch wel ervaring en een redelijke fysiek heeft.
1000mg per week. wat is daar zo raar aan. iedereen gebruikt zoveel behalve dat ze verschillende produkten te samen gebruiken (test, dboll, boldenone) ipv 1 produkt. ik gebruikte in mijn eerste kuur 500mg sust per week en dit is toch maar het dubbel. waarom niet voor iemand die al een paar keer gekuurd heeft.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al meegedraaid vroeger met u oe en heb van de jaar weer 2westrijden meegedraaid en inderdaad 1000mg in 1week is niks
maar ik dank toch iedereen voor hun reactie
greetz cohiba

hoi

zou het eens proberen jong
als je een beest wilt worden doemaar
veel geluk ermee
laat foto's zien op de forum ok

grts

alle middelen zijn zowel anabool als androgeen. Alleen de verhoudingen verschillen..

hoewel ik de reacties hier wel erg overdreven vind en al dat afzeiken zeker niet nodig is om dat we de beste man niet kennen ben ik ook voorzichtig met advies geven aangezien het hier toch om vrij hoge doseringen gaat maar zeker niks geks imo, heb wel raarder gezien/gedaan.

@cohiba: alsik je ergens mee kan helpen PM dan ff, dan kunnen we doses bespreken zonder dat er bergen kritiek op komt.

-rodge

trenbolone en mast is toch niet anabool, beste vriend. en over eq heb ik ook zo mijn twijfels.

goed lezen vriend: tren is wel zeker heel anabool en ook heel androgeen
Anabolic Review Steroid Profile: Parabolan (Trenbolone HexaHydroBencylCarbonate) - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums

verder zeg ik:"OF test, tren, mast". die "of" duidt op een min of meer weerlegging/andere invalshoek die ik eerder plaatste

en over eq je tijfwels? heb je wel eens eq genomen en dan lekker hoog gedoseerd? als je dat nl gedaan hebt vind je eq nl,naar ik vermoed, wel anabool
verder wordt eq juist geroemd om zijn anabole/weinig androgene werking dus......weet niet waar je die twijel vandaan haalt

De twijfel over eq komt juist omdat ik daar nog weinig over weet. We kunnen natuurlijk niet alles weten he.

trenbolone weet ik wel dat het heel androgeen is, daar heb ik nl veel haargroei van gekregen en hetzelfde met masteron is dat je ook nog eens kans hebt op haaruitval.

Heb tot op heden nooit iets gehoord over de anabole eigenschappen van trenbolone. Altijd juist hoe sterk androgeen het is.

As a strong androgen mediator it stacks particularly well with base steroids such as nandrolone, boldenone and methenolone

nandrolone, boldenone en primo zijn dus anabole middelen, vandaar de stacking advies. (weer wat geleerd over bold :) )

It is a very strong androgen receptor agonist...

Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Parabolan Profile!

Blijf me toch afvragen over de anabole eigenschappen over tren, het verbaasd met wel. Iemand die kan bevestigen wat Dennis999 zegt of iemand die hier meer over weet?

Laatst bewerkt:
Als dat artikel zegt dat je tren meot stacken met nandrolone??? zou ik er niet te veel van serieus nemen aangezien je dan echt geen libido overhoudt..

when applied to the skin, or injected, users report great strength and mass gains with no gyno or water retention. Along with being a strong muscle-building steroid, it is also noted as being very effective at burning fat. This has made it very appealing for competitive athletes looking to shed fat, while at the same time trying to avoid water retention and keep the hard physique, which a strong androgen helps bring about. It should be noted that this is not a beginner's steroid. Finaplix can be very toxic, especially to the kidneys. Since this is a strong androgen, related side effects such as acne and increased aggression are also very common. To be cautious, users will commonly limit their use of this drug to 4 or 6 weeks. Old lots of Finaplix are still available through some veterinary suppliers, and being an implant is not being controlled as a steroid. It will not be long before old lots are exhausted and pure trenbolone acetate will once again disappear.

bron: Finaplix - IBE Forums Version 2.0 Beta

Mass or Cutting Agent

The potently androgenic and non-aromatizing nature of trenbolone makes it an extremely effective hardening and cutting agent. In fact, it is thought of as unmatched in its capacity as a body-sculpting steroid. Many competitive bodybuilders similarly find it indispensable to any good pre-contest cutting stack. For this type of purpose I doubt another steroid would serve you better. Many people do additionally find they make very good muscle gains with trenbolone. It is a potent muscle-builder, although we should probably not consider it an ideal mass-builder when used alone. The absence of estrogen is an important factor, as this trait seems integral in this type of steroid. This probably has to do not only with water retention but also interactions between estrogen and muscle glucose utilization, GH release and androgen receptor proliferation. Today we are finally starting to understand why this hormone is needed for optimal growth. Trenbolone is probably still the most potent muscle-building agent of all the non-estrogenic steroids though, and admittedly is quite unusual in its potency in this regard. But I would still think that if mass were the goal and you were choosing only one steroid, testosterone, Dianabol or Anadrol would be more productive every time in terms of overall size, weight and muscle mass gain.

bron: A Closer Look at Trenbolone, Part I by William Llewellyn

Trenbolone is similar to the highly popular steroid nandrolone, in that they are both 19-nor steroids, meaning that a testosterone molecule has been altered at the 19th position to give us a new compound. Unlike nandrolone however trenbolone is an excellent mass and hardening drug with the majority of gains being muscle fiber, with minimal water retention (1) It has an unbelievable anabolic (muscle building) score of 500. When you compare that to testosterone, which itself is a powerful mass builder, and has an anabolic score of 100 you can begin to fathom the muscle building potential of trenbolone. What makes trenbolone so anabolic? Numerous factors come into play. Trenbolone greatly increases the level of the extremely anabolic hormone IGF-1 within muscle tissue (2). And, it’s worth noting that not only does it increase the levels of IGF-1 in muscle over two fold, it also causes muscle satellite cells (cells that repair damaged muscle) to be more sensitive to IGF-1 and other growth factors(3). The amount of DNA per muscle cell may also be significantly increased (3).
1 Br J Nutr. 1978 Nov;40(3):563-72.
2 J Cell Physiol. 2004 Nov;201(2):181-9.
3 Endocrinology. 1989 May;124(5):2110-7.

bron: Anabolic Review Steroid Profile: Trenbolone Acetate - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums

Trenbolone is a very potent androgen with strong anabolic activity. It is well suited for the rapid buildup of strength and muscle mass, usually providing the user exceptional results in a relatively short time period. The anabolic effect of this drug is often compared to popular bulking agents such as testosterone or Dianabol, with one very important difference. Trenbolone does not convert to estrogen. This is indeed a very unique compound since mass drugs, almost as a rule, will aromatize (or cause other estrogen related troubles) heavily. When we think of taking milder (regarding estrogen) steroids we usually expect much weaker muscle growth, but not so with Trenbolone. Here we do not have to worry about estrogen related side effects, yet still have an extremely potent mass/strength drug. There is no noticeable water retention, so the mass gained during a cycle of Trenbolone will be very hard and defined (providing fat levels are low enough). Gynecomastia is also not much of a concern, so there shouldn't be any need to addition an anti-estrogen if trenbolone is the only steroid administered.

bron: Steroidology.com - Uncover the truth about modern bodybuilding

verder eigen toevoeging: als er een middel is wat me tijdens de bulkcycles die ik heb gedaan een kick geeft qua kg's is t tren. dat kan een pure androgeen niet.
als je de stukjes leest zie dat tren uniek is vanwege zijn enorme anabole werking zonder oestrogeen relat. sides. mede daarom zien mensen het mss als androgeen ipv anabool, hoewel het beide is!

Als dat artikel zegt dat je trenbolone meot stacken met nandrolone??? zou ik er niet te veel van serieus nemen aangezien je dan echt geen libido overhoudt..

hmmm wordt toch veel gebruikt.
bromocriptine werkt prolactineverlagend evenals dostinex. dat zou kuren met tren en deca in principe mogelijk maken qua coïtusdrive dan. zelf nooit geprobeerd maar toch...;)

Goed stuk, Dennis!

Nog ff iets anders...

Eerste alinea:
Finaplix can be very toxic, especially to the kidneys

Wordt veel gezegd, maar is dit bewezen of is dit een van de zoveelste mythe omtrent aas??

schijnt een mythe te zijn, maar gezond zal tren niet zijn maar wel lekka!!!

Leuk idee voor de mythbusters :D

schijnt een mythe te zijn, maar gezond zal trenbolone niet zijn maar wel lekka!!!

Zo dacht ik er dus ook over. Heb nog geen onderbouwing gezien tot nu toe dat het anderzijds is.

Nadeel van tren is dat ik er iig veel lichaamshaar van krijg. Niet echt een plezier gezicht. :(

True.

Schijnt ooit naar voren te zijn gekomen in een onderzoek bij mensen met al een nierziekte dat Tren. er niet echt een positieve invloed op had. Maar om dat direct te vertalen naar dat Tren. bij gezonden individuen niet toxisch is is wel erg kort door de bocht.

Gewoon voldoende water drinken on cycle.

True.

Schijnt ooit naar voren te zijn gekomen in een onderzoek bij mensen met al een nierziekte dat trenbolone. er niet echt een positieve invloed op had. Maar om dat direct te vertalen naar dat Tren. bij gezonden individuen niet toxisch is is wel erg kort door de bocht.

Gewoon voldoende water drinken on cycle.

Yep, hoor nu van alle kanten dat dat dus gelul was.

Terug
Naar boven