AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Haal mijn naam weg!!

Ik wil anoniem blijven... :(

Zet maar gewoon Flower neer.

Ajb.

Gaan jullie 2 eens ff lekker samen op msn joh:)

ik zie het er alweer van komen peoples en flower midden op een bowlingbaan :eek:
@ries een hotelletje ben je ongeveer een 100 euro kwijt voor een nachtje zonder ontbijt ook nog maar is wel relaxed als je daar gewoon ergens kunt slapen toch??

Muurbloempje... en bedankt weer, ik vind je steeds leuker en leuker. :mad:

Ga zo door!

Oh help, ik ga het nog druk krijgen... met Peoples op de bowlingbaan (ehm, met Peoples op de bowlingbaan... en dan??) en Jonko en ik zouden elkaar intiem omhelzen, een uur lang. (Waarom weet ik niet meer maar ik had iets goed te maken ofzo.)

Muurbloempje... en bedankt weer, ik vind je steeds leuker en leuker. :mad:

Ga zo door!

Oh help, ik ga het nog druk krijgen... met Peoples op de bowlingbaan (ehm, met Peoples op de bowlingbaan... en dan??) en Jonko en ik zouden elkaar intiem omhelzen, een uur lang. (Waarom weet ik niet meer maar ik had iets goed te maken ofzo.)

Koosnaampje weer niet goed genoeg? was lief bedoeld hoor :o
En met mij op de bowlingbaan ben je ook wel even zoet... ach heb gehoord dat jonko ook wel een freak is dus die komt er dan maar gezellig bij ;)

Koosnaampje weer niet goed genoeg? was lief bedoeld hoor :o
En met mij op de bowlingbaan ben je ook wel even zoet... ach heb gehoord dat jonko ook wel een freak is dus die komt er dan maar gezellig bij ;)

bukkake?

''goh Loca, wat leuk dat je toch komt!''

All togetherrr!!

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen de wanbetalers nog deze week hun cash overmaken? :thumbup:

Anders gaat Richard voor deurwaarder spelen. ;)

25ste is mijn loon er. Dan zal ik het meteen overmaken

hey, uhhh ik kan niet :S.. kan ik nog afzeggen? Als het niet meer kan dan wil ik best de 33,- betalen.. sorry :(

Jezus wat een hoop mietjes hebben we hier op het board zeg...

En geef je anders dan gewoon niet op...

• Topic Starter Topic Starter
Dat is idd jammer, maar zie je elke meeting wel helaas.

is wel jammer dat er zo veel afvallers zijn maar niets aan te doen;ze weten niet wat ze gaan missen:D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven