Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Nog Ff!!!:d

Ik zie niks.. misschien moet Richard V ook maar ff karma dumpen bij me ;)

maar dat is niet degene waarover ik het heb J...

gaan de dames niet meer mee? pimp-peoples ;)

eeeuh was dat niet alyssa??

hmmmmm verdomme heb wel tegen mijn vrouw gezegd dat er een heleboel meisjes cq vrouwen kwamen geloof dat er steeds minder komen.....en ik tel nog maar 20 personen die betaald hebben ;maar het zal gezellig worden en dat is zeker.

• Topic Starter Topic Starter
wie het ook moge zijn, die hoeft dus niet te betalen, anders is het geheim verklapt.. zal mij benieuwen..

ik zou me bijna inschrijven om alleen die guest te zien ;)

en als je dus echt wil weten wie het is moet je je inschrijven en komen wantr van die persoon mogen absoluut geen foto's gemaakt worden.

zo even een paar dagen niet lezen en je moet wat inhalen..

wat een afhakers..

peoples.. de PZ is opzich wel ok.. maar de sfeer in die hut is vaak bagger, line-up is mij wel op het lijf geschreven ;)

dansskillz

afhakers heb je altijd en meestal zijn het ook diegene die de grootste mond hebben die het eerste afhaken :(
maar loca komt iig gelukkig(tja heb toch iets goed te maken bij loca dus bij deze:kiss: )

zo even een paar dagen niet lezen en je moet wat inhalen..

wat een afhakers..

peoples.. de PZ is opzich wel ok.. maar de sfeer in die hut is vaak bagger, line-up is mij wel op het lijf geschreven ;)

dansskillz

Ik wil ook wel naar de PZ, wil Roog en Erick E wel zien! :)

ik vind alles oke ben best wel makkelijk eigenlijk en ik houd wel van goeie dance

Hoop dat Jonko vanavond wel genoeg cash bij zich heeft, dan kan ik er in elk gevaal weer 2 namen dikgedrukt maken!

Ik vind dat meestal weer te soft.
Dat gepoing en gepieuw:)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven