- Waardering
- 2
Ik vind dat meestal weer te soft.
Dat gepoing en gepieuw![]()
ach de vorige keer ging het best goed.. rollend naar huis

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat meestal weer te soft.
Dat gepoing en gepieuw![]()

Hoop dat Jonko vanavond wel genoeg cash bij zich heeft, dan kan ik er in elk gevaal weer 2 namen dikgedrukt maken!

ik heb die mannen zo vaak gezien
maargoed ze draaien wel lekker.. zwiep zwapper en hopsa.. dansen met die handel
dat als je ze te vaak ziet de sjeu er wel een beetje af is van hun sT..
ik had beter kunnen zeggen " ik heb ze eigenlijk te vaak gezien"
ze hebben een hele opbouwende sT, maar net als met alles.. als je het tevaak hoort is het iets minder op den duur.

Oh zo.
Ja dat is meestal inderdaad zo, ik heb ze nog nooit zien draaien maar vind ze wel goed!

ik zag inderdaad dat het er scheef stond.. je interpreteerde het waarscheinlijk als " ik ben beter want ik heb ze al zo vaak gezine en jij nog nooit, klein meisje"
peoples kent me een beetje ik ben best aardig.....![]()
wie het ook moge zijn, die hoeft dus niet te betalen, anders is het geheim verklapt.. zal mij benieuwen..
ik zou me bijna inschrijven om alleen die guest te zien![]()

Ik wil ook wel naar de PZ, wil Roog en Erick E wel zien!![]()
House is zien en gezien worden, zeker in A'dam. Echt dansen doet niemand, alleen wat bewegen om op te vallen met de nieuwste kledingmerken.
Dan beter een goed technofeestje in de Panama of de 11. Of gewoon hardcore, is het publiek zichzelf en er wordt geragt. Maar dat kent Amsterdam niet.
House is zien en gezien worden, zeker in A'dam. Echt dansen doet niemand, alleen wat bewegen om op te vallen met de nieuwste kledingmerken.
Dan beter een goed technofeestje in de Panama of de 11. Of gewoon hardcore, is het publiek zichzelf en er wordt geragt. Maar dat kent Amsterdam niet.
techno kan ik me zeker in vinden als liefhebber.
overigens is er niets mis met de club muziek, inderdaad ik dans soms als een van de weinige.
hardcore is eigenlijk gewoon harde club als het om het publiek gaat, ik blijf het aandachttrekkers vinden.
en volgens mij op elke muziek wel of niet? 

iig als eersteen volgens mij op elke muziek wel of niet?
@jacky:![]()
Denk je dat Jonko niet meer durft?
Hij moet nu wel, want ik maak het gled morgen vroeg als de kater voor bij is even over
En dan durft ie echt niet meer weg te blijven!
of de bier/vodka op? 
heb er ook zeker zin in!Denk je dat Jonko niet meer durft?
Hij moet nu wel, want ik maak het gled morgen vroeg als de kater voor bij is even over
En dan durft ie echt niet meer weg te blijven!