Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Hoop dat Jonko vanavond wel genoeg cash bij zich heeft, dan kan ik er in elk gevaal weer 2 namen dikgedrukt maken!

Testo's en J's spring... 24 May 2007 22:34 Jonko ik gaaaaaaa nieeeeetttt nananana :p

eeuh Richard ik wil niet vervelend doen maar dit heb ik van Jonko gekregen en nou hoop ik maar dat het een grapje is.

verdomme hoe kopieer ik karma gave hier

dat als je ze te vaak ziet de sjeu er wel een beetje af is van hun sT..

ik had beter kunnen zeggen " ik heb ze eigenlijk te vaak gezien"

ze hebben een hele opbouwende sT, maar net als met alles.. als je het tevaak hoort is het iets minder op den duur.

dat als je ze te vaak ziet de sjeu er wel een beetje af is van hun sT..

ik had beter kunnen zeggen " ik heb ze eigenlijk te vaak gezien"

ze hebben een hele opbouwende sT, maar net als met alles.. als je het tevaak hoort is het iets minder op den duur.

Oh zo. :)

Ja dat is meestal inderdaad zo, ik heb ze nog nooit zien draaien maar vind ze wel goed!

Oh zo. :)

Ja dat is meestal inderdaad zo, ik heb ze nog nooit zien draaien maar vind ze wel goed!

ik zag inderdaad dat het er scheef stond.. je interpreteerde het waarscheinlijk als " ik ben beter want ik heb ze al zo vaak gezine en jij nog nooit, klein meisje"

peoples kent me een beetje ik ben best aardig..... ;)

ik zag inderdaad dat het er scheef stond.. je interpreteerde het waarscheinlijk als " ik ben beter want ik heb ze al zo vaak gezine en jij nog nooit, klein meisje"

peoples kent me een beetje ik ben best aardig..... ;)

Dat is inderdaad precies hoe ik het interpreteerde. Ik zal aan Peoples vragen hoe aardig je bent.

Ik wil ook wel naar de PZ, wil Roog en Erick E wel zien! :)

House is zien en gezien worden, zeker in A'dam. Echt dansen doet niemand, alleen wat bewegen om op te vallen met de nieuwste kledingmerken.

Dan beter een goed technofeestje in de Panama of de 11. Of gewoon hardcore, is het publiek zichzelf en er wordt geragt. Maar dat kent Amsterdam niet.

House is zien en gezien worden, zeker in A'dam. Echt dansen doet niemand, alleen wat bewegen om op te vallen met de nieuwste kledingmerken.

Dan beter een goed technofeestje in de Panama of de 11. Of gewoon hardcore, is het publiek zichzelf en er wordt geragt. Maar dat kent Amsterdam niet.

9 juni, Rauw in 11.

Edit: ohnee, foutje, dat is 8 juni. 9 juni wel ander electro/techno/house-ding in 11.

Laatst bewerkt:

techno kan ik me zeker in vinden als liefhebber.

overigens is er niets mis met de club muziek, inderdaad ik dans soms als een van de weinige.

hardcore is eigenlijk gewoon harde club als het om het publiek gaat, ik blijf het aandachttrekkers vinden.

techno kan ik me zeker in vinden als liefhebber.

overigens is er niets mis met de club muziek, inderdaad ik dans soms als een van de weinige.

hardcore is eigenlijk gewoon harde club als het om het publiek gaat, ik blijf het aandachttrekkers vinden.

iig als eerste :roflol: en volgens mij op elke muziek wel of niet? :p

@jacky: :D

hahahaha jonko was er al bang voor dat je toch ging komen mooi komt er toch iemand stil bij mij in het hoekje zitten:D

Denk je dat Jonko niet meer durft?
Hij moet nu wel, want ik maak het gled morgen vroeg als de kater voor bij is even over;)

En dan durft ie echt niet meer weg te blijven!

Hij moet nu wel, want ik maak het gled morgen vroeg als de kater voor bij is even over;)

hahahaha is et feest niet leuk dat je nu al aan et posten bent? :p of de bier/vodka op? :D

Ik moet wel komen idd :D heb er ook zeker zin in!

Pff ik vierde het niet echt vandaag he. Dus vind het laat zat. Je wilt niet zien hoe mijn oogjes nu eruit zien sletje!

Oja, ik ben wel online op msn, alleen kun je dat niet zien. Ik heb namelijk geen zin om te lullen:)

Lekker aan de vodka rich ? :D

zou kunnen dat Jonko niet meer zou durven dat ie schrik had gekregen van loca en flowergirl je weet ooit nooit he....:D

Kunnen we niet gewoon ff naar dat knopje links bovenop je toetsenbord gaan?

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven