- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
ja... maar ik zie der pas zondag weer...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgende is pas over een half jaar ofzo! Misschien is DBB tegen die tijd wel opgeheven en de clan uiteen gevallen...

misschien niet en zijn jij en jonko dan inmiddels al verloofd en hebben jullie trouwplannen?Volgende is pas over een half jaar ofzo! Misschien is DBB tegen die tijd wel opgeheven en de clan uiteen gevallen...
misschien niet en zijn jij en jonko dan inmiddels al verloofd en hebben jullie trouwplannen?
haha dat gaat wat worden met jonko en flwrgrrl volgende meet![]()
wie weet...
Vrouwen zijn te complex om enigzins serieus mee te worden... dan maar doen waar ze wel erg goed in zijn...

mannen ook

Zijn er nog spannende dingen gebeurd die avond. Nog mensen over de nek gegaan of op hun bek gegaan met dansen?![]()
nee..
we hebben wel een knakker gezien die stond zijn mokkel uit te kafferen.. en vlak daarna begon ze als een heus volendams viswijf tegen die knakker tekeer..
best vermakelijk.
jonko en flowergrrl?!
nee..
helaas.. anders hadden we nog een mooie DBB rel.. maar neen.. het waren volendammers zo te zien.
geile slanke breezerslet en een of andere knaken gast met een de puta madre shirt aan.

nee..
helaas.. anders hadden we nog een mooie DBB rel.. maar neen.. het waren volendammers zo te zien.
geile slanke breezerslet en een of andere knaken gast met een de puta madre shirt aan.

Was dat in de kroeg zelf? Ik kan me alleen nog herinneren dat ik bier van kale in me nek kreeg toen we gingen knuffelen..![]()

Was dat in de kroeg zelf? Ik kan me alleen nog herinneren dat ik bier van kale in me nek kreeg toen we gingen knuffelen..![]()