AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

haha dat gaat wat worden met jonko en flwrgrrl volgende meet :D

Volgende is pas over een half jaar ofzo! Misschien is DBB tegen die tijd wel opgeheven en de clan uiteen gevallen...

Zijn er nog spannende dingen gebeurd die avond. Nog mensen over de nek gegaan of op hun bek gegaan met dansen? :)

Zijn er nog spannende dingen gebeurd die avond. Nog mensen over de nek gegaan of op hun bek gegaan met dansen? :)

nee..

we hebben wel een knakker gezien die stond zijn mokkel uit te kafferen.. en vlak daarna begon ze als een heus volendams viswijf tegen die knakker tekeer..

best vermakelijk.

Weer wat gemist dus :(

nee..

helaas.. anders hadden we nog een mooie DBB rel.. maar neen.. het waren volendammers zo te zien.

geile slanke breezerslet en een of andere knaken gast met een de puta madre shirt aan.

Was dat in de kroeg zelf? Ik kan me alleen nog herinneren dat ik bier van kale in me nek kreeg toen we gingen knuffelen.. :rolleyes:

Was dat in de kroeg zelf? Ik kan me alleen nog herinneren dat ik bier van kale in me nek kreeg toen we gingen knuffelen.. :rolleyes:

dat was in de.. ehm 2de kroeg geloof ik.. mooiste was dat de maten van die knakker nog met je meissie zaten te pimpen.. kale en ik wilde een wedje leggen om te kijken wanneer loca 1 van die chappies een kneiter verkocht :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven