Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

dat was in de.. ehm 2de kroeg geloof ik.. mooiste was dat de maten van die knakker nog met je meissie zaten te pimpen.. kale en ik wilde een wedje leggen om te kijken wanneer loca 1 van die chappies een kneiter verkocht :D

Ja, dat had ik al door. Gelukkig hebben we daar een hele mooie afspraak voor. Als zij wordt gepimped mag ze hem een dreun verkopen, als ik word belast mag zij haar een dreun verkopen.

Sorry, ze houdt me onder de duim.. :(

Weer wat gemist dus :scratch:

welke gasten ???
Of was dat die mafkees die tegen me begon te b**chen omdat hij mij aanstootte en als gevolg daarvan mij drinken over zich heen kreeg? :D

Ja, dat had ik al door. Gelukkig hebben we daar een hele mooie afspraak voor. Als zij wordt gepimped mag ze hem een dreun verkopen, als ik word belast mag zij haar een dreun verkopen.

:kiss:

gelukkig hebben vrouwen meestal aan 1 blik al wel genoeg :grinny:

kale en ik hadden ook niet de verwachting dat jij klappen zou uitdelen :D dat is net te weinig spektakel ;)

trouwens, ik ben helemaal niet zo gewelddadig...
Ik ben best lief :D

haha ja die sukkels die daar begonnen te jumpen

Dat heb ik ook gemist.

Ik heb wel een jumper gezien. Oh maar dat was Jonko.

Ik was ook teveel onder de indruk van je jump moves.

Fascinerend.. ;)

ik heb monster jump skillz..

enige probleem is dat ik met jumpmuziek de maat niet kan houden en mijn benen hopsen dus niet op de maat..

(eigenlijk haat ik jump en ik kan niet jumpen maar doe net alsof om de jumperts belachelijk te maken :P )

In het echt ziet het er nog stommer uit :D

enige probleem is dat ik met jumpmuziek de maat niet kan houden en mijn benen hopsen dus niet op de maat..

(eigenlijk haat ik jump en ik kan niet jumpen maar doe net alsof om de jumperts belachelijk te maken :P )

jaaaaaaja! stiekem wil je er gewoon bijhoren :P
:p

iedere jumper is een stumper, je weeet

hahahah verdomme en dat heb ik dus gemist:mad:

Jammer dat ik die moves gemist hebt maar ik kan me wel iets bij voorstellen gab. :cool:

Ik doelde meer op vervelende vrouwspersonen een blik geven :D

Peoples heeft gelijk.. bij mannen moet je gewoon zeggen waar het op staat..
die snappen hints niet, of doen alsof ze ze niet snappen ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven