XXL Nutrition

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Ja, beetje maffe dj :roflol:

maar hij zou me de foto mailen ??? eerst zien dan geloven

maar meet was gezellig :D
heb nu al zin in de volgende!

gezellig was het zeker..

maar even rustig aan.. ergens in december is prima zat ;) moet ook niet te vaak.. anders is de lol ervanaf

december is zeker prima ;)
ik doelde ook niet op volgende week ofzo :p maar kan geen kwaad me er vast op te verheugen, toch?

gezellig was het zeker..

maar even rustig aan.. ergens in december is prima zat ;) moet ook niet te vaak.. anders is de lol ervanaf

idd, eind van het jaar ergens de volgende grote meet :)

hmmmmm, of een strand-meet :cool: heeft ook wel iets he [aangezien 90% van het forum daarvoor traint :p]

idd, eind van het jaar ergens de volgende grote meet :)

hmmmmm, of een strand-meet :cool: heeft ook wel iets he [aangezien 90% van het forum daarvoor traint :p]

nee.. geen meet op het strand..

(ik durf niet.. ik vreet en train al 3 maanden slecht :roflol: )

Ik durf ook niet :o

prima... regel jij het maar jonkomans...

Ik baal toch een beetje dat ik er niet bij was.

December is een goed plan. De combinatie wokken en dan matrixx beviel me de laatste keer prima. Die chinees zal er ook blij mee zijn :).

we moeten wel rekening houden met de lokatie dan... er moet wel een paal staan... ivm de dans van loca...

:finger: niks geen paal :mad:

Ryu lieverd, ik had het over de strandmeet ;)
Ik weet dat je sexy bent, maar om nou in december over het strand te gaan hollen..? :D

Haahahahahahahahaha sommige fotos zijn echt masterlijk !!!!!:roflol:
Met name richard en kale :roflol:

Flauw hoor, dan maar weer wokken?

We kunnen ook met zijn alle een rondleiding doen bij McDonalds, want dan kan je zelf je burger bakken! :eek:

dan hebben ze niet genoeg burgers..

maar wokken beviel opzich wel goed.. net als steengrillen trouwens.. of een bbq.. maargoed december is niet echt bbq weer meer

RobertHosper zou de volgende organiseren... in R'dam.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven