Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie er ook het meest gaat zuipen, 1 ding is zeker: niemand kan de monster glas-bier-in-1-seconde-de-keel-inklatsen-skills van KaLe overtreffen :D

Idd.....ik DRINK mn baco liever dan dat ik de helft langs mn gezicht laat druipen....geen grappen met het wondervocht!:p

Ik ken al die grappenmakers wel....ze stampen die biertjes achterover alsof het niks is maar ondertussen ligt de helft op de grond....zonde.:D

Wacht nog maar 2-3 jaar. Dan heb jij dat ook;)

Idd.....ik DRINK mn baco liever dan dat ik de helft langs mn gezicht laat druipen....geen grappen met het wondervocht!:p

Ik ken al die grappenmakers wel....ze stampen die biertjes achterover alsof het niks is maar ondertussen ligt de helft op de grond....zonde.:D

Hmm slaat dat op de actie van mij met Hosper:D

ben benieuwd wat voor acties ik die avond te zien krijg denk dat ik nuchter ga blijven en de hele avond plezier ga hebben om alle gekke acties.

whahahaha help ik word gedwongen om te zuipen dat vind ik nou erg:D

nou vooruit dan aandringen hoeft niet zal mijn best gaan doen.

hmmm...

dat wordt dus een dolle boel:D

:bierbang: :bierbang: :bierbang: :bierbang:

Dat gaat zeker een gekkenhuis worden ja..:eek: :D

ach doe gewoon mee en dan zien we wel waar jacky strand

:roflol:

denk dat je niet de enige bent die er zo over denkt:D

Ik heb nu al het idee dat het een heel vaag iets gaat worden, en dat bevalt me nu al weer:)

denk dat er maar iemand een filmcamera of foto toestel moet meenemen dat word dan wel een pullitzerprijswinnaar:D

wel een camera met breedhoeklens, anders passen we niet:D

:roflol: :roflol:
sommige niet he ik pas wel ben maar een gewoon manneke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven