AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
verdomme drinken ook nog???? voor die tijd dat ook maar gaan trainen dan:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Locatie, tijd en verwachte kosten zijn toegevoegd aan de OP.

Is dat incl zuipen J???

• Topic Starter Topic Starter
Dat hoor ik nog. :)

Mezelf en Cynthia even overgeheveld naar de 9e dus het ziet er naar uit dat we de 9e gaan bacobowlen,peeps!!(weet wel zeker want eerder kan ik niet):p

Ik heb er zin in!:D

Mezelf en Cynthia even overgeheveld naar de 9e dus het ziet er naar uit dat we de 9e gaan bacobowlen,peeps!!(weet wel zeker want eerder kan ik niet):p

Mag ik ook naar de 9e? :o
zie net dat ik na het weekend van de 2e examens heb :p

We kunnen ook 2x gaan bowlen ? :D

verdomme als iedereen naar de negende gaat moet ik toch eens gaan kijken hoe ik dat allemaal weer moet gaan doen dan misschien toch maar geen weekendje dan word het een dagje hoe moet ik dat hier weer vertellen ???

maar ik kom wel

bedoel wij komen wel verdomme keek hier al weer iemand kwaad:D

en als ik nou de datum weet kan ik ook een slaapplek regelen een hotel of gewoon bij iemand van dbb thuis is allemaal goed

Jeej, het wordt lekker de 9e! [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

k*t dit gaat me dus bier kosten :D

We kunnen natuurlijk een contest gaan houden tussen ries en kale wie er het meeste bier op kan. Zou leuk zijn

Heb er uber veel zin in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven