MuscleMeat

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit van 2 - 13 juni in Spanje.. kan dus allebei de data niet.. :(

kies voor optie 2 dan, in NL blijven ;) in spanje zul je alleen maar nederlanders en duitsers zien net als hier dus... ;)

jamess, je zit dan vol met test, laat je wel wat dames voor de rest over? :D

kies voor optie 2 dan, in NL blijven ;) in spanje zul je alleen maar nederlanders en duitsers zien net als hier dus... ;)

jamess, je zit dan vol met test, laat je wel wat dames voor de rest over? :D

Er zit wat apen bij met meer Test in hun fl**ker dan ik. Dus vraag eerst maar aan Testo of hij wat overlaat dan vechten wij om de restjes hahaa

Ik heb er al zin in !!!!
Ga denk alleen niet drinken omdat ik dan net paar weken in mijn nieuwe kuur zit. Maar misschien maak ik wel een uitzondering hahaa

Neem dan gewoon alcoholvrij bier zonder dat iemand dat weet en ga een beetje gek doen. Net echt :p

Neem dan gewoon alcoholvrij bier zonder dat iemand dat weet en ga een beetje gek doen. Net echt :p

Gek doen doe ik zonder alchohol ook al hoor :)
Ben alleen bang dat ik wel onder doe voor jou en RichardV zoals ik de verhalen hier lees hahaa.... zal maar stoppen met cutten dan kan ik ook een bellydance doen :p

ho ho jamesss ik moet ook drinken heb ik al gehoord dus jij ook :D

is dan gewoon ineens dwergenbowlen

Hehehe.....de eerste die vervelend wordt gaat er met kop en kont uit.....ik heb mn portier RichardV opdracht gegeven om weinig te tolereren dus geen grappen!:D

Maak je geen zorgen.

Ik zal die Jonko scherp in de gaten houden.:D

hahaha....en wie bowlt jou eruit als jij het doet?:D

Hehehe.....de eerste die vervelend wordt gaat er met kop en kont uit.....ik heb mn portier RichardV opdracht gegeven om weinig te tolereren dus geen grappen!:D

Je hoeft Ries alleen maar over zijn buikje te kietelen en hij is zo mak als een lammetje;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven