Nou....afgezien van het feit dat ik bevriend ben met de portier zou jij je evengoed geen zorgen hoeven maken hoor.
Trouwens.....ben jij wel mooi genoeg om lastig te vallen dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou....afgezien van het feit dat ik bevriend ben met de portier zou jij je evengoed geen zorgen hoeven maken hoor.![]()
Trouwens.....ben jij wel mooi genoeg om lastig te vallen dan?![]()

Maak je geen zorgen.
Ik zal die Jonko scherp in de gaten houden.![]()

No worries,Jonko...zodra ze jou ziet is ze niet meer weg te slaan bij je.![]()

Nou Alysa, judge for yourselfHahahaha.![]()
Troost je dan met het feit dat ik niet voor haar bepaal of jij knap bent of niet,gab.....er is dus nog genoeg hoop voor je.![]()
en wen er maar vast aan, daar wordt je 10 april naast wakker 
even een vraagje wanneer is de definitieve datum bekend kan ik daar rekening mee gaan houden ;en dan ook waar de centjes heen moeten want die zul je wel op voorhand willen hebben he![]()

Nou Alysa, judge for yourselfen wen er maar vast aan, daar wordt je 10 april naast wakker
[Link niet meer beschikbaar]
IcK meT Mn MaLle BrIl IcK HoU VaN JuLlIe!!!1

Dat doe ik dan wel. Ries zal dan toch teveel gedronken hebben. Iemand moet dan toch de boel een beetje in de gaten houden.![]()

Jij riskeert een nega karma bombardement,gab.....ik zou nog eens goed nadenken voordat je weer zo'n uitspraak doet.![]()

Hehehe.....de eerste die vervelend wordt gaat er met kop en kont uit.....ik heb mn portier RichardV opdracht gegeven om weinig te tolereren dus geen grappen!![]()
Je hoeft Ries alleen maar over zijn buikje te kietelen en hij is zo mak als een lammetje![]()
Hahahaha.![]()
Troost je dan met het feit dat ik niet voor haar bepaal of jij knap bent of niet,gab.....er is dus nog genoeg hoop voor je.![]()
Dat doe ik dan wel. Ries zal dan toch teveel gedronken hebben. Iemand moet dan toch de boel een beetje in de gaten houden.![]()
Jij riskeert een nega karma bombardement,gab.....ik zou nog eens goed nadenken voordat je weer zo'n uitspraak doet.![]()

KarmaschooierDBB ruleert.
Heeft geen ruk met dit draadje te maken maar moest ik ff kwijt.