Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
oeh dalijk hebben we met de meeting weer een nieuw dbb koppeltje;)

Hehe moet ik weer aan de slag om een koppel te vormen?
Moet lukken denk ik zelf:)

• Topic Starter Topic Starter
Als er nog mensen zijn die zich hebben opgegeven maar het naw niet halen, kunnen die zich svp af melden?

Zo niet, zal ik binnen een week een reservering maken en zal iedereen die op lijst staat gewoon zijn of haar deel moeten betalen. Ze zullen nl. wel alvast een aanbetaling willen. :)

Als er nog mensen zijn die zich hebben opgegeven maar het naw niet halen, kunnen die zich svp af melden?

Zo niet, zal ik binnen een week een reservering maken en zal iedereen die op lijst staat gewoon zijn of haar deel moeten betalen. Ze zullen nl. wel alvast een aanbetaling willen. :)

Misschien een ander topic maken J voor mensen die definitief mee willen.
Echter is het niet erg vroeg om nu al definitief te reserveren?
Kun je misschien beter week of 3-4 mee wachten lijkt mij.

Misschien een ander topic maken J voor mensen die definitief mee willen.
Echter is het niet erg vroeg om nu al definitief te reserveren?
Kun je misschien beter week of 3-4 mee wachten lijkt mij.

Ik wil wel wachten, maar is er dan niet kans dat ze al vol zitten? :)

Een vrouw, Rich... een vrouw. Ik heb traumatische ervaringen met mannen zoals jij. Weet je nog...? De laatste meeting? Toen je ineens je hand op mijn been legde? Ik schrok me rot. :(

Ja zo'n grote hand op je been vond je net te nbedreigend he:D

Ik wil wel wachten, maar is er dan niet kans dat ze al vol zitten? :)

Misschien dat je even moet vragen, hoever je een groep van ca. 30 man moet reserveren. Ik denk dat er nog best meer mensen mee willen, echter nog niet weten of die datum al beschikbaar is.

Plus je moet ff kijken welke mensen die eerst de 2e hebben gestemd ook op de 9e kunnen he;)

Tsja, als de spanning hoog is......

:D

Ja daar kun jij over mee praten:D

waar kan ik het geld naar toe storten J?

Hehe moet ik weer aan de slag om een koppel te vormen?
Moet lukken denk ik zelf:)
hahahaha :roflol:
waar kan ik het geld naar toe storten J?

mijn spaarrekening? :D

@MrJay: Ik sluit me aan bij de heren hierboven, ff wachten nog. Eerst nog ff een definitief topic openen ervoor. zullen vast mensen zijn die toch niet kunnen, of nieuwe mensen die willen.
En zoiezo, als het niet meer te reserveren valt kunnen we altijd nog bij jullie thuis met zn allen gaan kokkerellen [ries is er heel goed in als ie dronken is, zn specialiteit is roerei door de keuken heen en een beetje op brood]

@MrJay: Ik sluit me aan bij de heren hierboven, ff wachten nog. Eerst nog ff een definitief topic openen ervoor. zullen vast mensen zijn die toch niet kunnen, of nieuwe mensen die willen.
En zoiezo, als het niet meer te reserveren valt kunnen we altijd nog bij jullie thuis met zn allen gaan kokkerellen [ries is er heel goed in als ie dronken is, zn specialiteit is roerei door de keuken heen en een beetje op brood]

Je moet niet alles vertellen:D
Was mijn verrassing voor als we met 25 man bij Testo blijven slapen:eek:

Ok, nog t/m maandag om de datum te kiezen. Dan gaat deze dicht en open ik hem met de vast gestelde datum opnieuw. :)

Ok, nog t/m maandag om de datum te kiezen. Dan gaat deze dicht en open ik hem met de vast gestelde datum opnieuw. :)

Nee datum ligt vast!!:D
Alleen een nieuwe openen om de vaste data te laten bevestigen door iedereen.

Tevens kun je daar alle informatie weer neerzetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven