Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals?:p

We komen op de meet, is dat niet al mooi genoeg?:D

ja is heel mooi ............denk ik.

Zoals?:p

We komen op de meet, is dat niet al mooi genoeg?:D

een foto van jezelf :) misschien ook wel leuk om hier de foto neer te zetten, weten mensen meteen hoe de gezichten achter de posts eruit zien voor de meet. [hoef je je iig niet aan 40 man voor te stellen :p]

pfff Jullie 2 dames maken wel veel vrienden hier , zeg..

precies!!

en trouwens...fotos staan bij mij ook in mn gallery..2!!! en van jou hebben we er nog maar 1 gezien..(die niet al te flatteus was:roflol: ) dusss..:D

Ik heb geen gallerywaardige foto's :o
Maar die van AlysA kunnen je niet ontgaan zijn jonko ;)

mn foto in het stoned topic was toch niet ZO erg? :D

@ loca: nee, mijn foto's zijn gallery-waardig wou je zeggen? :P post gewoon een, of stuur ^^

Ssssst!! :shut:
jij hebt ze gezien kale, zo geweldig zijn m'n foto's nou ook weer niet :roflol:

nee jonko, zo erg waren ze niet, al konden ze ook in het superdudestopic :eyebrow::p

bedankt voor de nude pics van loca, Kale :D loca heeft gelijk, zo mooi waren ze idd niet.

ik=superdude? :eek: kheb hard geprobeert op 1 te lijken voor een foto, en zelfs daar sloeg ik er niet echt in :P [vond make-up, creme-pjes en epileren te ver gaan]

bedankt voor de nude pics van loca, Kale :D loca heeft gelijk, zo mooi waren ze idd niet.

ik=superdude? :eek: kheb hard geprobeert op 1 te lijken voor een foto, en zelfs daar sloeg ik er niet echt in :P [vond make-up, creme-pjes en epileren te ver gaan]

:kiss:

Waarom duurt de meet nog zo teringlang. Heb honger :mad:

yo Jeroen..me vriendin komt ook mee die dag:D zet die ook maar op de lijst ouwe:p

Wat worden de kosten eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven