AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
loca , Ik en Frederx hebben gister avond al stiekem geoefend op de baan! Het was te dramatisch soms om aan te zien, maar we mochten dan ook geen opvulling in de goten.. :(

loca , Ik en Frederx hebben gister avond al stiekem geoefend op de baan! Het was te dramatisch soms om aan te zien, maar we mochten dan ook geen opvulling in de goten.. :(

Je maakt een grappie toch? Zo moeilijk is het toch niet om een bal door het midden van zo'n baan te laten rollen? Ook al zitten al die spieren natuurlijk enorm in de weg:D

Je maakt een grappie toch? Zo moeilijk is het toch niet om een bal door het midden van zo'n baan te laten rollen? Ook al zitten al die spieren natuurlijk enorm in de weg:D

Ik wou indruk maken op loca dus was meer bezig met mooie poses te maken tijdens mijn worp!

Wat ten koste ging van mijn techniek .. :D

Waarschijnlijk ben ik ook wel weer van de partij moet alleen nog even kijken naar de data :)

Ik kom ook, ik reis met RYU mee

dus enkel bowlen & zuipen?
geen vreetpartij?

hmmm ben eigenlijk wel benieuwd hoe die man van die steengril reageert als er een bende van die uitgehongerde bbers binnen komt???

hmmm ben eigenlijk wel benieuwd hoe die man van die steengril reageert als er een bende van die uitgehongerde bodybuilders binnen komt???

Hetzelfde als de man van de wok in Nijmegen, de wok in Amersfoort, de vader en moeder van Prins Pinda en de homo's tijdens de rotterdamse BBQ: :eek:

whahaha mooi dat willen we dus zien he:D

en nog 17 punten moet ik tot de staaf

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven