AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
als het na de nac holland is dan ben ik van de partij..daarvoor niet

Weet iemand of ome testo snurkt in de nacht? :)

Weet ik dat ik samen met mijn meissie oordoppen mot meenemen als we blijven pitten. Ik neem voor de gekkeheid wel iets mee als dank.

verwacht eigenlijk gewoon van wel ;maar ik heb denk ik een hotelletje gevonden op de leidsekade .Die amsterdammers zijn wel slim je kunt geen kamer voor een nacht boeken bij enkele minimum 2 en bij sommige zelfs 3 nachten verplicht in het weekend dan he:eek:

verwacht eigenlijk gewoon van wel ;maar ik heb denk ik een hotelletje gevonden op de leidsekade .Die amsterdammers zijn wel slim je kunt geen kamer voor een nacht boeken bij enkele minimum 2 en bij sommige zelfs 3 nachten verplicht in het weekend dan he:eek:

echt?

Nah, ik neem gewoon de eerste trein weer naar huis :D

Een Bowling meeting?

Wat is de uiterste inschrijf datum?

@ Testo: Euh, je weet wel dat je de bal over de baan moet rollen en dat het verboden is om de bal vanuit de schouder in 1 keer tegen de pinnen aan te smijten?

echt?

Nah, ik neem gewoon de eerste trein weer naar huis :D

ik maak er toch een weekendje van kom samen met mevrouw den bels (:D )
en die kan dan wat gaan shoppen op zaterdag is ze tevreden en ik kan sávonds wat gaan drinken ;je moet iets he om weg te mogen

Kom wel ff meeklooien, is bovenhands gooien toegestaan btw?

tuurlijk maar alleen met de zwaarste bal dan he:D

is er al meer bekend?

We zijn druk bezig de arrangementen te bestuderen.....geloof dat J wel het een en ander gevonden heeft...:p

Crap, had het verkeerd onthouden en heb dus de verkeerde datum ingevuld, voor mij komt de 2e niet goed uit, maar juist de 9e.

Zet mij even plus 1 :)

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me mooi, moet even kijken of ik kan :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel extra aanhang dan ouwe? 1 of 2? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven