MuscleMeat

testosteron enanthaat vraagjes

miggel

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
7%
mannen.

voor ik dit topic begon heb ik even gekeken of ik hier wel vragen mocht posten ik ben dus 19 en ouder als 17.

ik vroeg me enkele dingen af over test e..

ik lees veel over dit product en geloof dat dit ook een van de middelen is die iedereen goed bevalt.
nu ben ik op het internet aan het zoeken geweest maar kan niet echt vinden waar ik naar zoek.

ik las dat test e vocht vasthoud en als ik het goed heb vetweefsel stimuleert ( http://forum.body-fitness.nl/Testosteron-enanthaat-m311115.aspx )

klopt dit? zo ja is dit denk ik door de androgene werking of niet? ik vroeg me af of er ook steroids zijn waar je zoveel kilo van aan komt zoals met test-e, in alleen anabole werking zegmaar.. zonder vocht of vet aanzetting.

en hoe zit dit na je kuur? werken steroids ook op je spijsvertering? of is het gewoon dat je na je kuur je zelfde lichaamsbouw behoud zonder extra vetaanzetting?

een hoop vragen maar dit vroeg ik mij af. en kan niet vinden op google hoe dit nu precies zit.

dit zijn enkel vragen. en in de stickys stond dat ik hier vragen mocht posten dus vandaar.

ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven hoe dit nou allemaal precies zit..
gr

Voor welke doeleinden wil je dit weten?

Testosteron stimuleert geen vet aanmaak maar voorkomt het eerder

Na je kuur zul je sneller vet gainen dan tijdens je kuur dus moet je beter op je voeding letten

Daarnaast is t niet aan te raden om op 19 jarige leeftijd te kuren

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik wil ook niet kuren dat is t doel ook niet van mijn vragen maar ik vroeg t me gewoon af. Maar zoals ik bijvoorbeeld ik kan nu eten wat ik wil maar kom niet aan ik heb weight gainer Enzo maar daar gaat t niet om maar stel dat ik t zou doen zou ik dan na die tijd ook meer vet gainen? Nogmaals deze vragen zijn niet voor eigen gebruik of iets maar wil graag leren over dit onderwerp..

Nee ik wil ook niet kuren dat is t doel ook niet van mijn vragen maar ik vroeg t me gewoon af. Maar zoals ik bijvoorbeeld ik kan nu eten wat ik wil maar kom niet aan ik heb weight gainer Enzo maar daar gaat t niet om maar stel dat ik t zou doen zou ik dan na die tijd ook meer vet gainen? Nogmaals deze vragen zijn niet voor eigen gebruik of iets maar wil graag leren over dit onderwerp..

Gewoon meer eten

Ja dat vraag ik me ook af puntjab er staat toch in de stickys dat vragen en leren mag?
Inlezen heb ik gedaan deze dingen vroeg ik me af en kon ik niet vinden dan kan ik ze toch gewoon hier stellen?
Ik weet niet wat dat hier is op dit forum maar bij elk topic wordt er wel iemand in de grond getrapt.

wel apart de ene keer zit iedereen te feesten terwijl een andere keer iedereen de moraal nicht uithangt :roflol:

wel apart de ene keer zit iedereen te feesten terwijl een andere keer iedereen de moraal nicht uithangt :roflol:

Het is ook een heel verschil of iemand normaal een vraag stelt met toelichting etc zoals hierboven, of dat iemand lukraak iets vraagt zonder zelf onderzoek te hebben gedaan en/of de regels te hebben gelezen.

Trollen okay, maar het blijft wel de AAS sectie natuurlijk.

Eh originele naam even een toelichting ik wil de spuiten er nog niet inzetten ik vraag me gewoon dingen af hoe dat zit als je een ecto bent en na een kuur meer vet aanzet of niet.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:00 ----------

En nog iets met je originele naam jij bent 20 gast alsof jij jarenlange ervaring hebt zit dus niet te wachten op jou tekst en uitleg vriend. K vraag t aan diegene die antwoord op mijn vragen heeft zeggen dat iemand zich eerst moet inlezen kan zelfs de onwetende 19 jarige

Eh originele naam even een toelichting ik wil de spuiten er nog niet inzetten ik vraag me gewoon dingen af hoe dat zit als je een ecto bent en na een kuur meer vet aanzet of niet.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:00 ----------

En nog iets met je originele naam jij bent 20 gast alsof jij jarenlange ervaring hebt zit dus niet te wachten op jou tekst en uitleg vriend. K vraag t aan diegene die antwoord op mijn vragen heeft zeggen dat iemand zich eerst moet inlezen kan zelfs de onwetende 19 jarige

:roflol:

onwetend was het kernwoord, dat je 19 bent heeft daar vrij weinig mee te maken.
Maar ik heb inderdaad massa's meer kennis dan jij, daar heb je gelijk in.

Geen probleem voor het geven van de link naar de wiki en veel plezier met lezen :thumbs:

Sorry originele naam ik heb geen tijd voor jou

Kan iemand anders mij antwoord geven op mijn vragen?

Oké arno moet ook toegeven dat ik daar niet op heb gekeken wel meerdere sites op Google maar dan zou ik daar is even op kijken bedankt in ieder geval

Het beste is dat je ff gaat kijken waar de jongens hier je naar verwijzen, dus wiki. En vind je de antwoorden op je vragen niet en of begrijp je niet dan zullen we je vragen beantwoorden, goed?

Terug
Naar boven