MuscleMeat

Testosteron+ Primobolan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En kun je de verdeling van 500 test 300 primo onderbouwen ? Cools gaf aan om verantwoord bezig te zijn: test e 250mg te zetten en daarnaast 200mg primo . Waarom dan niet 500 test 400 primo ?

Dat kan ook. Zijn resultaten waren het best op Test 500+ 300 Primo. Waarom weet ik niet.
Wellicht dat 500 Test+ 400 Primo nog fijner is en een beter A/E balans heeft.
 
Ja.
Maar ik twijfelde of dat wel echte primo was. Ik nam toen 2 ml primo met 1 ml test.
Het is zoiezo lastig om echte primo te krijgen (tenminste dat heb ik vaak gelezen) vaak krijgt men wat anders.
Methenolone is ook vrij duur , 10ml 100mg/ml straatwaarde +-65€. Denk dat het daarom ook vaker gefaked wordt .
 
Dat kan ook. Zijn resultaten waren het best op Test 500+ 300 Primo. Waarom weet ik niet.
Wellicht dat 500 Test+ 400 Primo nog fijner is en een beter A/E balans heeft.
Jaa denk het ook , ik persoonlijk zou nog eerder voor de middenweg gaan 375 test /300 primo, gaat wss de volgende ook worden, laat het je dan wel weten .
 
Jaa denk het ook , ik persoonlijk zou nog eerder voor de middenweg gaan 375 test /300 primo, gaat wss de volgende ook worden, laat het je dan wel weten .

Doe gewoon 500mg test met eventueel een beetje masteron als je per se iets wil wat de aromatase een beetje tegenhoudt.
 
Doe gewoon 500mg test met eventueel een beetje masteron als je per se iets wil wat de aromatase een beetje tegenhoudt.
Je bedoeld mast ipv primo ?
En je had zelf aangegeven dat je van mast flinke acne/haaruitval kan krijgen , heb al niet de meest volle bos om het zo maar te zeggen dus idk of ik daarvoor wil gaan .
waarom zou jij voor die mast gaan , zelf ervaring met primo gehad dan ?
 
Tsja, elke steroid heeft nou eenmaal side effects en van primobolan ga je zeer waarschijnlijk min of meer dezelfde sides ervaren aangezien het eveneens een DHT derivative is.

Ik heb zelf geen ervaring met primobolan. Zou het wel een keer willen proberen, alleen de kosten vs. de baten maken het persoonlijk voor mij niet echt interessant. Reken maar uit wat je kwijt bent aan 12 weken lang 400mg (wat mij betreft een beetje de minimale dosering) van dat spul injecteren. Doe dan liever maar wat deca of een hogere dosering test als je doel is om groot te worden.
 
Tsja, elke steroid heeft nou eenmaal side effects en van primobolan ga je zeer waarschijnlijk min of meer dezelfde sides ervaren aangezien het eveneens een DHT derivative is.

Ik heb zelf geen ervaring met primobolan. Zou het wel een keer willen proberen, alleen de kosten vs. de baten maken het persoonlijk voor mij niet echt interessant. Reken maar uit wat je kwijt bent aan 12 weken lang 400mg (wat mij betreft een beetje de minimale dosering) van dat spul injecteren. Doe dan liever maar wat deca of een hogere dosering test als je doel is om groot te worden.
Daar geef ik je zeker geen ongelijk in. Maarja aan de ene kant als ik het nooit geprobeerd heb dan weetik het ook nooit . Heb veel goede verhalen gelezen over primo dus ongeacht de prijs zou ik er wel graag een keer wat van willen ervaren. Ik denk dat hier 7/10 mensen eerder mast zouden doen dan primo, vaak ook juist om de geldkwestie. Mij maakt het niet uit als het goedje een paar tientjes meer gaat kosten, wil producten onafhankelijk van de prijs beoordelen en dat gebeurd naar mijn gevoel niet altijd bij primo .
 
Goede methenolone is geweldig!
 
Zelf ervaring mee ? Zoja welke dosis was voor jou perfect, en wat vind je het grote voordeel eraan

Ik cruise zelfs op primo. Ik neem het zo’n beetje year round.

Voordelen primo:
- Geen bijwerkingen
- Zeer mooie look
- Droge massa

Nadelen primo:
- Vrij prijzig
- Veel milliliters

Oh ja, en primo wordt helemaal niet veel gefaked. Dat is echt dikke bullshit.
 
Ik cruise zelfs op primo. Ik neem het zo’n beetje year round.

Voordelen primo:
- Geen bijwerkingen
- Zeer mooie look
- Droge massa

Nadelen primo:
- Vrij prijzig
- Veel milliliters

Oh ja, en primo wordt helemaal niet veel gefaked. Dat is echt dikke bullshit.
Primo sprak mij ookal zeker aan , ben benieuwd ga het proberen. Waarom cruise je op primo als ik vragen mag ? ik dacht eigk dat het beter is op cruise te testen , dat cruisen op test eigenlijk het beste is omdat het ook je lichaamseigen hormoon is.
 
Primo sprak mij ookal zeker aan , ben benieuwd ga het proberen. Waarom cruise je op primo als ik vragen mag ? ik dacht eigk dat het beter is op cruise te testen , dat cruisen op test eigenlijk het beste is omdat het ook je lichaamseigen hormoon is.

Ik cruise op 125mg test e en 150mg primo.
 
Jaa denk het ook , ik persoonlijk zou nog eerder voor de middenweg gaan 375 test /300 primo, gaat wss de volgende ook worden, laat het je dan wel weten .

Dat klinkt goed.
Ik ben benieuwd.
Ik wil in het voorjaar zelf met 250 Test+ 200 Primo+ 20-30 mg anavar gaan beginnen.
 
Daar geef ik je zeker geen ongelijk in. Maarja aan de ene kant als ik het nooit geprobeerd heb dan weetik het ook nooit . Heb veel goede verhalen gelezen over primo dus ongeacht de prijs zou ik er wel graag een keer wat van willen ervaren. Ik denk dat hier 7/10 mensen eerder mast zouden doen dan primo, vaak ook juist om de geldkwestie. Mij maakt het niet uit als het goedje een paar tientjes meer gaat kosten, wil producten onafhankelijk van de prijs beoordelen en dat gebeurd naar mijn gevoel niet altijd bij primo .

Primo is vaak wel fake.
 
Ik cruise zelfs op primo. Ik neem het zo’n beetje year round.

Voordelen primo:
- Geen bijwerkingen
- Zeer mooie look
- Droge massa

Nadelen primo:
- Vrij prijzig
- Veel milliliters

Oh ja, en primo wordt helemaal niet veel gefaked. Dat is echt dikke bullshit.

Hoezo bullshit? De grondstoffen van Primo zijn duur. Wat ik altijd heb gelezen is dat real primo moeilijk aan te komen is. Vroeger had je de Bayer Primo...
 
Hoezo bullshit? De grondstoffen van Primo zijn duur. Wat ik altijd heb gelezen is dat real primo moeilijk aan te komen is. Vroeger had je de Bayer Primo...

Jij hebt gewoon geen goede source, Ivar. Jij bent de enige nog op dit forum die zegt dat primo veel gefaked wordt. Kijk maar eens op anabolic lab, dus kijk alsjeblieft nu eens verder dan je neus lang is dan in plaats van hier op het forum lopen schreeuwen dat primo veel gefaked wordt. Dat is inmiddels al zo achterhaald!
 
Back
Naar boven