XXL Nutrition

Testosteron Suspensie

zelf geen ervaring mee, maar volgens vrienden schijnen de injecties vrij pijnlijk te zijn. ik zie het nut niet zo in van suspensie voor recreatieve atleten, pak lekker propionaat (eerst nadat je voldoende research gedaan hebt natuurlijk vriend)

test suspension is een vrij groffe oplossing op waterbasis. Het is een heel kortwerkende test variant die dagelijk of om de dag gezet moet worden. Het ie een test variant waarbij de waterettentie nog minder is dan die van test propionate. Door de groffe oplossing is het inkecteren echter niet heel erg makkelijk de naald moet er schuin ingezet worden en in een vloeiende beweging worden geinjecteerd om verstoppen van de naald te voorkomen.

Navy zei:
mmm..ik vraag me af waarom je met suspensie minder vocht zal vasthouden?
het blijft een AAS die omzet naar oestrogeen, het ester of in dit geval de suspensie heeft daar geen verder invloed op.

greetz

nee maar dat is dezelfde discussie als waarom prop minder vocht vast zou houden als enanthaat. ik ben nu met prop bezig en ik hou net zoveel vocht vast als enanthaat trouwens

heeft misschien ook te maken dat prop vaak in cutting kuurtjes wordt gebruikt...je eet dan wat sschoner/minder koolh, dus dan ook waarschijnlijk minder vocht dan in de bulk...

• Topic Starter Topic Starter
ahzo je voelt het vocht :eek:

dat zou fijn zijn als ik de spiermassa ook voel toenemen :p :p

Dit is volgens mij het enige topic door de topicstarter gestart dat nog geen slotje heeft......goedzo je gaat vooruit.
Ik heb het je waarschijnlijk al 10 keer verteld maar probeer het toch nog een keer...... verdiep je eens wat meer in de materie, gebruil stickies faq's zoekfunctie, kijk eens bij het nieuwe onderdeel van het AAS gedeelte waar er door Elmo en Big T allerlei schema's zijn samengesteld.
Voor al deze wijze raad vraag ik slechts 1 dingetje van jou......start eens wat minder van die gekke topics

veel succes, groetjes

Terug
Naar boven