MuscleMeat

TRT

Als je de Trt klinieken in de States mag geloven ligt het streefdoel in de buurt van 1500ng/dl of 52nmol/l. Vele zullen dit beschouwen als een cycle maar dit is het niveau waar je de beste bloedresultaten hebt. In Europa hebben we dus nog een lange weg te gaan.

Hoeveel bedraagt je Test nu?
742 ng/dL 2 maanden terug

Als je de Trt klinieken in de States mag geloven ligt het streefdoel in de buurt van 1500ng/dl of 52nmol/l. Vele zullen dit beschouwen als een cycle maar dit is het niveau waar je de beste bloedresultaten hebt. In Europa hebben we dus nog een lange weg te gaan.

Hoeveel bedraagt je Test nu?
Klinkt haast als tell sell maar goed ze verdienen er ook genoeg aan.

Sale Working GIF

• Topic Starter Topic Starter
Ondertussen 4tal maanden aan de Testorzan. Test was 180, nu 370.
Endocrinoloog wil me zo laten, hematocriet en alle andere waarden zijn verder perfect. Medicijn voor cholesterol doet perfect zn werk. Deze was, ondanks perfect uitgebalanceerde voeding steeds slecht. Een genetisch ding, vader ook, en die hele lijn van de familie. Zelf voel ik me veel energieker, heb ik het makkelijker om rond de 10% te blijven, hetgeen de laatste jaren zeer moeilijk was, zin in sex is veel verbeterd, was niet plat, en swingt nu ook de daken niet uit, maar vrouwtje is in elk geval zeer tevreden. Ik zou persoonlijk wel ietsje hoger in testosteronwaarde willen, maar endocrinoloog wil er niet in mee. Mijn testosteronwaarde is perfect nu, voor mijn leeftijd vind hij. En persoonlijk is mijn gezondheid ook jet belangrijkste. Ik hou jullie nog wel op de hoogte als er veranderingen zijn... Ooit worden jullie ook ondertussen 55.

Welke statine gebruik je nu ?

(180/370ng/dL) ?

Iemand die onder de ondergrens zit kan zich behoorlijk verrot voelen.
Met de kutgel van 6 naar 12nmol/L scheelt ook niet veel. Zijn genoeg mensen die nu op 12-14 zitten met lowT Klachten die geen hulp krijgen. Na keuze voor eigen TRT. voelen ze zich stukken beter in hoge range of net daarbuiten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Welke statine gebruik je nu ?

(180/370ng/dL) ?

Iemand die onder de ondergrens zit kan zich behoorlijk verrot voelen.
Met de kutgel van 6 naar 12nmol/L scheelt ook niet veel. Zijn genoeg mensen die nu op 12-14 zitten met lowT Klachten die geen hulp krijgen. Na keuze voor eigen TRT. voelen ze zich stukken beter in hoge range of net daarbuiten.
Ik gebruik Crestor. Zeer effectief in mijn geval. Voor mijn t-waarden had ook liever hogere waarden gezien. Maar de dermatoloog wil niet verhogen omdat de rest van mijn bloedwaarden perfect zijn, en het risico om daarmee te verhogen is te groot. Hij zegt dat je dan misschien terug moet verlagen, en dat ik daar zeker niet blij zal mee zijn dan. Als ik wil kan ik het manipuleren. Ik moet smorgens om 6 u smeren voor de controle om 9u. Als ik gewoon niet smeer, zullen mijn waarden lager zijn, en zal ik meer voorgeschreven krijgen. En misschien dan zelfs injecteerbare. Maar voor mezelf is mijn gezondheid primair. Ik weeg 85kg, op 176cm en 10% vet (dexascan) op leeftijd van 55 ben ik daar zeer tevreden mee.

Ik gebruik Crestor. Zeer effectief in mijn geval. Voor mijn t-waarden had ook liever hogere waarden gezien. Maar de dermatoloog wil niet verhogen omdat de rest van mijn bloedwaarden perfect zijn, en het risico om daarmee te verhogen is te groot. Hij zegt dat je dan misschien terug moet verlagen, en dat ik daar zeker niet blij zal mee zijn dan. Als ik wil kan ik het manipuleren. Ik moet smorgens om 6 u smeren voor de controle om 9u. Als ik gewoon niet smeer, zullen mijn waarden lager zijn, en zal ik meer voorgeschreven krijgen. En misschien dan zelfs injecteerbare. Maar voor mezelf is mijn gezondheid primair. Ik weeg 85kg, op 176cm en 10% vet (dexascan) op leeftijd van 55 ben ik daar zeer tevreden mee.
Oke, rosuvastatine is wel goed, Lovastatine is een stuk slechter voor je gezondheid.
Qua TRT; als je beter voelt nu is het goed, dan is de uitslag alleen een cijfer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven