MuscleMeat

testosteron

iron732

Novice
Waardering
0
Ik heb al een paar keer gehoord dat je testosteron-spiegel tussen je 16e en 18e op zijn hoogst is, en dat je nooit in je leven zo'n cycle meer krijgt.
Is dit waar?

Waarom denk je dat al die 17 jarige pikkies zo onder de puisten zitten en zo geil als boter rondlopen de hele dag :D

Het antwoord op deze vraag is JA!!!

(heb ik nou een prijs gewonnen? :p )

iron732 zei:
Ik heb al een paar keer gehoord dat je testosteron-spiegel tussen je 16e en 18e op zijn hoogst is, en dat je nooit in je leven zo'n cycle meer krijgt.
Is dit waar?

Op je 25e levensjaar zit je niveau op zijn top..daarna is het aftakelen :D

Zo'n cycle kun je nog wel bereiken maar dan ga je min of meer je 'chemische puberteit' in ;)

Kzag laatst een programma over 50ers in de US die met testosteron pleisters hun midlife-crisis willen doorbreken...valt wat voor te zeggen uiteraard!

Op je 25e krijgt ie zn top ja dat wel maar rond je 16e schiet ie omhoog van niks naar een mannen niveau :D

Zo rond een jaar of 18 is het gedaan daarmee en komt er relatief nog weinig bij.

MightyDuck zei:
Op je 25e krijgt ie zn top ja dat wel maar rond je 16e schiet ie omhoog van niks naar een mannen niveau :D

Zo rond een jaar of 18 is het gedaan daarmee en komt er relatief nog weinig bij.

volgens mij heb ik dat al sinds een jaartje hehe :D;)

mijn testogehalte is volgens mij ook heel hoog
want tijdens het uitgaan kan ik maar moeilijk me handen thuis houden

Terug
Naar boven