XXL Nutrition

Testosteron

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z01P3R

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Ik zou willen testosteron gebruiken maar doe aan sport in competitie
ik heb elke wedstrijd een hele kleine kans op doping maar doe nu al mijn 4de jaar en nog nooit controle gehad.
Ik dacht aan testosteron, kan iemand iets zeggen van hoeveelheid of welk product ? heb hier echt geen ervaring mee..
+ zou ik graag de opspoortijden weten, de controle is enkel urinetest, geen bloedafname!

• Topic Starter Topic Starter
Ja weet het maar als je echt wil winnen en hoger op wil moet je naar andere middelen grijpen .. ben goed genoeg om zuiver een mooi resultaat neer te zetten maar zo is het nu eenmaal, zuiver kan je nooit winnen tegen alle andere gedopeerden!

Lees de stickie's.
Er is reeds massa's gepost over test.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet maar ik vind hier zoveel
en toch eigelijk niet juist wat ik zoek !
zou makkelijk zijn moest hier iemand antwoorden..

Ja idd lekker makkelijk maar het zou beter zijn als je je wat in de materie zou verdiepen en wat basiskennis op zou doen voor je naar dergelijke middelen grijpt.
Succes anyway.:)

Hoe ga je in godsnaam de gebruiksaanwijzing lezen?

Neem de moeite om zelf de informatie te zoeken.
Je weet in ieder geval waar je naar op zoek bent, succes.

Heb ik effe geluk, ben net weer door de keuring gekomen. heb nog geen bril of lenzen nodig.

maar van mij mag deze op :slotje:

Kijk eens aan! Nog zo'n ouwe! Nee nog geen bril nodig Porter? Dan misschien last van wat jicht? Tja..zou 'm op slot kunnen gooien maar kan de sleutel niet vinden. Brilletje kwijt.:p

Kijk eens aan! Nog zo'n ouwe! Nee nog geen bril nodig Porter? Dan misschien last van wat jicht? Tja..zou 'm op slot kunnen gooien maar kan de sleutel niet vinden. Brilletje kwijt.:p

Na een beentraining van mij, moet ik in de rolstoel weggebracht worden, that's all :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

Die sleutel kan een blinde bijna niet missen.... lol

Ahaaa!...Ik zie 'm nu. Pffff..nu het sleutelgat nog. Terwijl ik aan het morrelen ben om die sleutel erin te krijgen, verzoek ik ts om hier even rond te lezen en daarna zelf met een voorstel te komen.
Jaaah!, hebbes! Locked..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven