AndroidHealthClinic

testosteron

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroytyler

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
111kg
Vetpercentage
18%
heb nu al paar keer sustamed gebruikt goed spul maar lees constant over test e dat het zo veel beter is enzo ik kan nu aan test e geraken ik heb het nooit gebruikt dus kan er niet over mee spreken ben ook niet de meest geleerde in aas weet aleen dat ik van susamed goed ben gegroeid:cool: graag eens julie mening over test e en susta aub als u er niets van weet liever niet posten ok enkel mensen die test e susta gebruikt hebben GA IK VOOR TEST E OF TOCH MAAR DIE GOEIE OUDE SUSTA ,,,?????? ???

Laatst bewerkt:
Testesteron

Tustostutusteron

• Topic Starter Topic Starter
allemaal heel leuk maar wat heeft dat met mijn vraag te maken ????

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

mooi maar je deadlift licht echt wel laag hoor meer werken aan je dead lift man en je squat ik denk dat je te veel nek presst en te weinig squat en dead lift maar ja just advice

Dat je om advies vraag maar testosteron niet eens kan spellen, waardoor je ietwat als iemand overkomt die maar wat doet.

Ook spel je ligt met ch.

allemaal heel leuk maar wat heeft dat met mijn vraag te maken ????

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

mooi maar je deadlift licht echt wel laag hoor meer werken aan je dead lift man en je squat ik denk dat je te veel nek presst en te weinig squat en dead lift maar ja just advice

Haha hoor ik vaker ;) momenteel doe ik zelfs nog wat minder op de deadlift :roflol: squatten is ook niet recent ik heb de 175kilo 1 volledige rep gehaald voordat ik geblesseerd raakten :o gebruik je ook een kickstart? tustostureturinabolstrol?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Sorry flauwe grap.. Zag niet dat je een Belg was

Ik squat en deadlift en benchpress niet. Wutugondo?

Haha hoor ik vaker ;) momenteel doe ik zelfs nog wat minder op de deadlift :roflol: squatten is ook niet recent ik heb de 175kilo 1 volledige rep gehaald voordat ik geblesseerd raakten :o gebruik je ook een kickstart? tustostureturinabolstrol?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Sorry flauwe grap.. Zag niet dat je een Belg was

heb wel al dianabol gebruikt maar is met susta echt niet nodig vind ik en ik blaas daar ook zo van op heb ik liever niet

Ik zou voor test gaan.. Vind sust persoonlijk niet zo spectaculair en test blijft een schatje

Ik squat en deadlift en benchpress niet. Wutugondo?

de 3 belangrijkste oefeningen doe je niet ik zeg zeker niet dat je met andere oefeningen niet kan bijkomen maar dat zijn 3 oefeningen waarbij meerdere spieren ter gelijker tyd worden gebruikt dus volgens mij zou je er super goed aan doen als je die 3 oefeningen toch in je schema zou zetten;)

Hahaha.

OT. Test. Maar waarom voeg je geen ander product toe?

de 3 belangrijkste oefeningen doe je niet ik zeg zeker niet dat je met andere oefeningen niet kan bijkomen maar dat zijn 3 oefeningen waarbij meerdere spieren ter gelijker tyd worden gebruikt dus volgens mij zou je er super goed aan doen als je die 3 oefeningen toch in je schema zou zetten;)

Supergoed eenrichtingsverkeer naar de schroothoop ja xD

Hahaha.

OT. Test. Maar waarom voeg je geen ander product toe?

ja tuurlijk heb altijd test gecombineerd met deca

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Supergoed eenrichtingsverkeer naar de schroothoop ja xD

dat is hoe ik er over denk waarom zou je die oefeningen dan niet doen ?????? mss leren we iets bij???

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

we dwalen af mensen wat is nu beter test e of susta ben content van susta maar ze raden mij test e aan

:slotje:

Belg nuff said

Ben jij de enige echte Leroy?

Tren-a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven