MuscleMeat

Testosterongel Trendflow 100ml 100mg/ml Gebruiken/Ervaringen

KeutelForce

Cool Novice
Waardering
10
Was aant denken om binnekort keertje trendflow te testen,gewoon effe lekker insmeren en klaar.
hoor hier veel goede ervaringen over.
wat zijn jullie ervaringen hiermee?

smeer alles in een keer op. 10gram test.

Waarom aan de creme man.. Voor zover ik weet werkt dat niet ideaal. Of als trt? Maar dat lijkt me niet op jouw leeftijd

Was aant denken om binnekort keertje trendflow te testen,gewoon effe lekker insmeren en klaar.
hoor hier veel goede ervaringen over.
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Het heeft natuurlijk wel wat, zo'n cremetje. Word je 's ochtends wakker en voel je je zoals P Diddy. Heb je je zonnebrilletje en ga je erop uit. Maar voordat je vertrekt poets je nog even je tanden en smeer je wat testosteron op je buikje. Pedicuurtje voor je tenen en goan.

Goede ervaring, wel duur.
Ik smeerde 4 ml per dag. Je kunt eventueel pm'en voor meer info.

hoeveel % opname heeft trendflow?

4 ml per dag is dan 400 mg per dag ofwel 2.8 gram per week? Niet gek dat dat wel een oke ervaring was :p

Ja maar transdermaal verlies je veel ivm de opname. Dat maakt het wat prijzig. Maar is goed alternatief als je prikken even zat bent of als je injectspots rust nodig hebben. Tevens voor wie niet wilt prikken een alternatief.
Gebruik het zelf nog steeds regelmatig. Neem ook mee op vakanties, etiket eraf, in de toilettas en tis net tandpasta.:)

hoeveel % opname heeft trendflow?

Was dat niet 40% ? Weet het niet meer, neem zelf altijd 4ml iig en dan voel ik me prima.:D

Helemaal mee eens, zelf smeerde ik ook 4ml per dag.
Ik vond het fijn als alternatief voor een echte lange kuur, daarom besloten om 4ml TF voor 25 te gaan en 3 weken Methyltren op 2mg per dag voor 3weken.
Gaf toch een zichtbaar verschil (paar kilo gewonnen en droger geworden).

Ik ga deze kuur nog een keer herhalen, alleen dan ga ik op 5 mg Methyltren per dag :)
Ik weet alleen nog niet wanneer.

Het heeft natuurlijk wel wat, zo'n cremetje. Word je 's ochtends wakker en voel je je zoals P Diddy. Heb je je zonnebrilletje en ga je erop uit. Maar voordat je vertrekt poets je nog even je tanden en smeer je wat testosteron op je buikje. Pedicuurtje voor je tenen en goan.

Die "P Diddy's" nemen wel AAS, anderen lullen er alleen maar over...

Ik heb Androgel 50mg zakjes gekregen van de huisarts. elke dag een zakje smeren.

Alleen: moet ik dan ook hcg erbij gaan gebruiken?

Wat als je ermee stopt? nakuren??

Thanks

Ik heb Androgel 50mg zakjes gekregen van de huisarts. elke dag een zakje smeren.

Alleen: moet ik dan ook hcg erbij gaan gebruiken?

Wat als je ermee stopt? nakuren??

Thanks

Je krijgt het niet van de huisarts voor even toch? Lijkt me een aparte zet, tenzij Androgel je eigen testproductie blijven omhoog krikt en ik dat deel van de werking gemist heb. Anders heb je een mooi retarded huisarts. En waarom vraag je dat hier en niet aan je arts man.

Je krijgt het niet van de huisarts voor even toch? Lijkt me een aparte zet, tenzij Androgel je eigen testproductie blijven omhoog krikt en ik dat deel van de werking gemist heb. Anders heb je een mooi retarded huisarts. En waarom vraag je dat hier en niet aan je arts man.

Ik krijg het toevallig wel van de huisarts. ik vertelde hem dat ik moe was en geen libido had.

Maar moet ik er nu hcg bij gaan gebruiken als ik "on" ben met die zakjes?

Ik krijg het toevallig wel van de huisarts. ik vertelde hem dat ik moe was en geen libido had.

Maar moet ik er nu hcg bij gaan gebruiken als ik "on" ben met die zakjes?

Ik trek ook niet in twijfel dat je 't van de huisarts krijgt als je ff leest, ik trek in twijfel dat je 't tijdelijk krijgt. Zoals ik ook uitlegde zorgt trendflow er bij mijn weten toch niet voor dat het je eigen Test-levels opkrikt? Ofwel, stop met de gel en je hebt 't zelfde geauwehoer weer?

Wil je nog kinderen krijgen? Wil je nog weer van de gel af? Dan ja, kun je HCG zetten. Als je voor de rest van je leven op 't spul blijft ( wat mij nog altijd logisch lijkt ) zou ik er geen HCG bij zetten. Again, waarom overleg je dit niet met je huisarts?

Ik trek ook niet in twijfel dat je 't van de huisarts krijgt als je ff leest, ik trek in twijfel dat je 't tijdelijk krijgt. Zoals ik ook uitlegde zorgt trendflow er bij mijn weten toch niet voor dat het je eigen Test-levels opkrikt? Ofwel, stop met de gel en je hebt 't zelfde geauwehoer weer?

Wil je nog kinderen krijgen? Wil je nog weer van de gel af? Dan ja, kun je HCG zetten. Als je voor de rest van je leven op 't spul blijft ( wat mij nog altijd logisch lijkt ) zou ik er geen HCG bij zetten. Again, waarom overleg je dit niet met je huisarts?

Huisarts weet er weinig vanaf kerel. daarom vraag ik het liever hier, begrijp je me nu?

Terug
Naar boven