Fitness Seller

Tevreden met je fysiek

Gast 1830

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
50
Lengte
1m67
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hallo mede bb-ers. We zijn hier allemaal voor 1 ding en dat is groter/sterker/mooier worden. Maar ik vraag me af hoe tevreden Dbb met zijn/haar huidige lichaam is. Ik streef natuurlijk ook naar veel meer, maar ik moet zeggen dat ik toch trots ben op hoe me lichaam nu is en dat ik zoals ik nu ben wel door het leven zou kunnen :)

Greetz, Niels

ben niet tevreden

81kg 1,89m

en heb een buikje

wil daar vanaf, no matter what. tot 10% en dan daar blijven. kan niet wachten om hardcore te gaan bulken (clean though). Heb massa nodig maar wil niet bulken voordat ik op 10% sta

Nee ben niet tevreden moet meer hebben, simple as that.

Ik moet meer lats hebben en minder vet. En meer kracht!

Nee, nog lang niet tevreden

als je tevreden bent heb je een p*ssy-doel voor ogen

ik ben vaak tevreden, en dan laat ik mijn dieet gaan, feest lekker door en train ik amper/niet.

En na week of 8 zegt iemand dat je toch verdikt bent die laatste weken, ga je op de weegschaal staan en zit er weer 10kg bij en je abs zijn weg...

En de cycle herbegint...

Doelen bereiken ben ik zeer goed in, maar iets vasthouden...

Niet tevreden, meer massa, minder vet. Ben al wel een stuk vooruitgegaan...

Ik ben nog niet tevreden met mijn fysiek, maar wel met de ervaring die ik deze maanden heb opgedaan met bulken/cutten.
Daardoor kijk ik met veel plezier uit naar aankomend jaar waarin ik als streven heb om de 100 kg te halen.
Het cutten gaat sneller als ik verwacht had dus met een paar weken begint mijn nieuwe seizoen.
Ik ga van het zomer naar pastaland dus dat komt helemaal goed :D

Ben ik tevreden met mijn fysiek,
Nee
Ben ik tevreden met mijn vooruitgang tot nu toe,
Jazeker.

Qua massa ben ik redelijk tevreden en daar train ik dan ook al heel lang niet meer voor.

Kracht en explosiviteit kan ik niet genoeg van hebben.

Op den duur mag er ook nog wel iets spek af.

Redelijk tevreden, maar het is nooit af natuurlijk.

Juist wel tevreden met mn lichaam over het algemeen, maar niet met wat ik bereikt heb. Vind het meer een uitdaging om te kijken wat ik er nog meer van kan maken, dan dat ik problemen met mn huidige uiterlijk heb.

Nee, sowieso niet tevreden.

soms tevreden, vaak niet tevreden. hangt heel erg af van de stemming waarin ik ben:P

Ik zou niet graag willen hangen op mijn huidige fysiek, heb veel grote doelen. Maar als ik het aanbod kreeg van lichaam te wisselen met een random ander persoon dan zou ik dat zeker niet doen :)

tevreden over de progressie van het afgelopen jaar; ja

over het totaal plaatje tevreden; nog lang niet :D

Ik denk persoonlijk dat ik nooit tevreden zal zijn.

Zeer tevreden.

Terug
Naar boven