Fitness Seller

Tevreden met je fysiek

tevreden met mijn progressie
niet met mijn huidige lichaam

110-115 kg op 14/15% en we spreken elkaar nog eens :rolleyes:

N e v e r

nog lang niet

Blij?
ja, ben blij met wat ik zie wanneer ik naar mezelf kijk in de spiegel.

Tevreden ben ik echter niet, dwz. ik wil een stuk meer bereiken, maar dit doet niet af van mijn 'tevredenheid' over mijn huidige resultaat.

met mijn gewicht ben ik zweer tevreden als ik vergelijk met anderen ..

Opzich tevreden, maar nu ik cut zie ik toch dat er verdomd weinig overblijft. Hoor veel dat ik dun wordt en dat ik veel kwijt ben... Natural cutten SUCKS. Maar al met al ben ik best tevreden.

Zeker niet tevreden, wel redelijke progressie in lichaamsbouw,maar kracht wil niet echt vlotten.

Ben nog steeds verschrikkelijk ecto dus nee niet tevreden

Nopes , 80 kilo 10-12 % is mijn doel :)

laatste jaar prima tevreden nu ik die 10% bereikt had (of lager maar je ziet het er niet echt aan af). daar wil ik rond blijven en eigenlijk groffer worden. waar ik niet tevreden over is de totale hoeveelheid energie/tijd en rare fratsen die ik er in stop om het zo bij te kunnen houden en nog iets of wat vooruitgang te boeken. zou graag eenmaal een wedstrijd doen ..verder ben ik heel blij als ik de rest van mijn leven een goed fysiek op 10 % heb (met genoeg volume)

Ik ben tevreden over mijn fysiek.

Maar wil natuurlijk altijd meer/droger;)

Nee, ik ben totaal niet tevreden.
Ik voel me ecto.:(

nee nog niet tevreden, dat duurt nog wel ff. maar ook niet ontevreden hoor :)

Als ik me nu vergelijk met toen ik begon ben ik wel tevreden, maar het moet altijd meer en meer dat is nou de verslaving.

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk ben je altijd niet tevreden over bepaalde dingen. Ikzelf wil bijvoorbeeld nog heel wat meer massa, maar dat betekent niet dat ik niet tevreden ben met wat ik nu heb, ik ben redelijk atletisch en heb een gezond lichaam dat vind ik ook belangrijk.

Iets meer delts nog, beetje upperchest erbij en een bf van 9%, dan ben ik er tevreden mee.

Nope.. Meer & meer erop.

Ik ook nog lang niet tevreden.

Iets in mij zegt dat ik nooit tevreden ga zijn:)

Terug
Naar boven