AndroidHealthClinic

Tevroeg geboren, heeft het effect op spiergroei?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm oke, maar 4weken en 2 maanden ( 8 weken ) is wel een groot verschil.
evengoed denk ik dat ik niet verder groei ( in de lengte )gezien mijn aziatische achtergrond. Maar zoals andere posts ^ zal het idd niet veel uitmaken.

vette avatar btw :P

whatever het ook als effect zal hebben, als je vertrekt met de instelling dat je nooit gaat groeien omdat je te vroeg bent geboren zal je nooit ergens geraken. Je moet gewoon keihard gaan en zeggen tegen die spieren van je dat ze NU moeten groeien!

nou me zus die was ook te vroeg geboren niet zo extreem als 2maanden maar een maand ofzo en die heeft geen moeite met spiergroei in tegen deel juist ze heeft een V-vorm in dr rug en strakke armen (iets grotere armen dan madonna:P) en dat alleen van dingen als streetdance,yoga en pilates.

Dus inprincipe hoeft het niet zoveel effect te hebben zolang je goed eet en goed traint komt het goed.

Ben ook bijna 2 maanden te vroeg geboren, maar is toch allemaal goed gekomen...;)

Je hoeft je geen zorgen te maken om spiergroei hoor ;) Ik zou me wel zorgen maken om die bloemkooloren die je rond je 30ste krijgt.

ben 2weke te laat gebore! en alles gaat nie heeel prima ,hehehehe.ben blij dat ik geen prematuurke was ;-) :-)

You r*tard:P

ik ben bijna 3 maanden te vroeg gekomen maar of met mij alles goed is durf ik niet te zeggen

:tanden:

Ben 20 dagen te laat. Is nog steeds zichtbaar:D

Ja traag was je toen al en nu nog niet zo snel van begrip. maar dat maakt niet uit hoor :D

"hey, jij groeit ook niet hard?!"

"eh nee man... ik ben te vroeg geboren"

wat hoop je nu? Dat iemand hier zegt dat het inderdaad significant uitmaakt? En dat je dan een geldig excuus hebt voor het uitblijven van resultaat? Dat is echt verdorven.

jij voegt waarde toe aan mijn praktijk voorbeeld

• Topic Starter Topic Starter
wat hoop je nu? Dat iemand hier zegt dat het inderdaad significant uitmaakt? En dat je dan een geldig excuus hebt voor het uitblijven van resultaat? Dat is echt verdorven.

Waar slaat dit nou weer op, reageer is ff niet ofso met zon dom andwoord.
Welke mong**l hoopt in hemelsnaam nou zoiets te horen en gaat dat als excuus gebruiken:S sorry hoor.. dont jump to conclusions?

Terug
Naar boven