AndroidHealthClinic

Thailand

• Topic Starter Topic Starter
laten we het even over Thailand hebben jongens! :mad:
Open anders zelf een topic

Turkije fake of real :p

Suat zei:
Dat is wel de domste uit spraak die ik heb gehoord tot nu toe. Als je iets zinnigs wil posten ok maar laat dit soort uitspraken achterwege jongen.

Iedereen die wat meer los kan krijgen bij een ander doet dat en al helemaal als het een toerist is. En zeg maar niet dat jij niet hetzelfde zou doen want geloof me dat zal niet geloofwaardig over komen.

Je moet gewoon niet zo dom zijn om je te laten afzetten door wat research te doen.

En handel is gewoon vragen wat je ervoor kunt krijgen.

Op je kleine besnede pikkie getrapt jonge ??

je lees mijn post geheel verkeerd bro, ik bedoel alleen te zeggen dat het boedisme er iets anders tegenover staat ........
en dan doel ik met name op de toeristishe gebieden in turkye!

er staat toch heel duidelijk bij dat mijn post NIET racistish is bedoeld, en dat heb ik neergezet om dit soort reacties te voorkomen.......
als je zelf al research moet doen om niet afgezet te worden dan heb je mijn inziens het verkeerde land te pakken !!! als ik ergens zake doe, wil ik de leverancier blindelings kunnen vertrouwen........

kuz op je voorhoofd/huid

Vorig jaar wat winny en anavar meegenomen uit Thailand, gewoon tussen de handbagage. Zolang het niet te veel is en het lijkt alsof het medicijnen voor eigen gebruik zijn zal je weinig problemen krijgen mocht je gepakt worden. Het zal waarschijnlijk wel in beslag genomen worden, maar een boete lijkt me niet.

Bosnjic zei:
ik ken mensen die hadden het genomen in handbagage en is gelukt. Ken ook mensen die opgepakt waren en boetes van ongeveer 1000 euro per pot thaibol moesten betalen.
Ik neem aan dat het daar om grote(re) hoeveelheden ging? Als ze je verdenken van handel ben je idd wel de lul.

Terug
Naar boven