Fitness Seller

The 25 Worst Sequels Ever Made

Eddie Murphy is de beste acteur die deze wereld kent!!!!
Murphy kan leuke komedies voor kinderen maken (zwarte variant op Jim Carrey zeg maar) als serieuze acteur is hij iig geen topmateriaal. Volgens mij speelt hij zelfs in geen enkele top 250 film?

geen enkele 'police academy' sequel ? van slechte vervolgfilms evah gesproken...

:D Murphy is gestopt grappig te zijn na Raw, ook al was Beverly Hills Cop I nog wel te pruimen.

Ik vind het jammer dat je er zo over denkt Eric :(

Murphy kan leuke komedies voor kinderen maken (zwarte variant op Jim Carrey zeg maar) als serieuze acteur is hij iig geen topmateriaal. Volgens mij speelt hij zelfs in geen enkele top 250 film?

Big-T en zn heilige IMDB top 250 film :roflol: Epic who cares.. je hele filmsmaak is volgens mij gevormd naar die gaye lijst.

Big-T en zn heilige IMDB top 250 film :roflol: Epic who cares.. je hele filmsmaak is volgens mij gevormd naar die gaye lijst.
Waar haal je dat? Nu klopt die lijst wel vrij goed met mijn persoonlijke smaak, en het blijft de meest gestemde lijst van heel de wereld, maar ik kijk ook op vele andere rankings. De ranks op moviemeter en rottentomatoes verschillen heus niet zoveel, op RT zitten ook nog eens meer filmkenners/critics. Ik begrijp je respect voor Murphy maar ook dat geeft een vertekend beeld (waarschijnlijk meer dan die gaye lijst :D)

48 hours en another 48 hours waren vet! :D

• Topic Starter Topic Starter
Blacks and humor, it's like a fish in the city.

vond revenge of the nerds 2
best goed, beter als de eerste :p

batman en robin was ook goed vond ik :o

Ze hebben liever zo'n gaye batman als dat laatste deel dan het action packed deel inclusief Arnie himself! Onbegrijpelijk.

Over gay gesproken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Godfather III vond ik juist waanzinnig. Die schreeuw van Pacino als Sofia in z'n armen op die trap ligt. Sofia zelf zuigt wel hard, echt irritant.

De rest van de lijst is niet zo boeiend. En oh ja, Ocean's Twelve vond ik helemaal zo slecht nog niet. Vergezocht, dat wel.

Mooiste film van Murphy moet toch wel Bowfinger zijn.

Ik heb GF III net gezien, slecht kan je het toch niet noemen. De kwaliteit verschilt niet zoveel van part II hoor. Maar het enige wat me sterk tegenviel is die Pacino, speelt een heel ander personage dan de Michael Corleone in I en II, dat kapsel zuigt ook zwaar. Ik geef GF I een 9,5 en de andere twee een 8,5. Weet iemand trouwens waarom deel III pas 20 jaar later is gemaakt???

Eddie Murphy is inderdaad geen topacteur, maar als ie echt niggerish begint te praten enzo blijf ik hem grappig vinden.:D

Terug
Naar boven