- Waardering
- 30
Trading Places en Cop zijn zijn beste werk en dan heb je het wel gehad imo.
Van Beverly Hills gaan ze denk ik een 4de deel maken...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trading Places en Cop zijn zijn beste werk en dan heb je het wel gehad imo.
Ik heb GF III net gezien, slecht kan je het toch niet noemen. De kwaliteit verschilt niet zoveel van part II hoor. Maar het enige wat me sterk tegenviel is die Pacino, speelt een heel ander personage dan de Michael Corleone in I en II, dat kapsel zuigt ook zwaar. Ik geef GF I een 9,5 en de andere twee een 8,5. Weet iemand trouwens waarom deel III pas 20 jaar later is gemaakt![]()
Ik begrijp op mijn beurt dan weer niet wat er nou zo geweldig is aan deel II dat die gelijkgesteld zou moeten worden met I, ik heb de film met open mind bekeken maar naast een wat slordiger en moeilijker te begrijpen plot (ok kan aan mezelf liggen), en niet de unieke, vernieuwende impact van deel I kon ik toch moeilijk de hoge waardering voor deze sequel verantwoorden. Tuurlijk was het een prima voortzetting, maar ik zie een veel groter verschil van kwaliteit tussen deel I en de andere delen dan tussen deel II en deel III.Overigens begrijp ik je kritiek op deel 2 niet, deze wordt gewoon als (minstens) even goed als deel 1 beschouwt.

Ik begrijp op mijn beurt dan weer niet wat er nou zo geweldig is aan deel II dat die gelijkgesteld zou moeten worden met I, ik heb de film met open mind bekeken maar naast een wat slordiger en moeilijker te begrijpen plot (ok kan aan mezelf liggen), en niet de unieke, vernieuwende impact van deel I kon ik toch moeilijk de hoge waardering voor deze sequel verantwoorden. Tuurlijk was het een prima voortzetting, maar ik zie een veel groter verschil van kwaliteit tussen deel I en de andere delen dan tussen deel II en deel III.
Deel I: ontegensprekelijk meesterwerk, richting perfectie, fantastische vertolkingen van alle acteurs en actrices, fantastisch plot dat goed in elkaar steekt en te begrijpen valt zonder je hoofd over te breken.
Deel II: voortborduren maar een niveautje lager, lang niet zo boeiend meer, terwijl een sequel niet perse slechter hoeft te zijn dan het origineel.
Deel III: voortborduren op de serie op niveau van deel II, maar met slechte keuzes in sT en karakter van het hoofdpersonage, casting niet optimaal, als laatste deel geen goede aflsuiter te noemen.
Als ik de drie parts als 1 film zou moeten waarderen:9/10. Blijft wel de beste film ooit met de beste sequel ooit, dus mijn kritiek is relatief![]()

Dat weet ik, maar ik zet hem er maar bij, omdat hij reteslecht is, ook al is het geen sequel "einstein"
alle 25 police academy's? of hoeveel het er ook zijn lol

Ik heb GF III net gezien, slecht kan je het toch niet noemen. De kwaliteit verschilt niet zoveel van part II hoor. Maar het enige wat me sterk tegenviel is die Pacino, speelt een heel ander personage dan de Michael Corleone in I en II, dat kapsel zuigt ook zwaar. Ik geef GF I een 9,5 en de andere twee een 8,5. Weet iemand trouwens waarom deel III pas 20 jaar later is gemaakt![]()