- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij dus?
Yep, poging geslaagd.

Anti-racist
You scored 13! Congratulations, you are a very tolerant and muticultered person! No one could ever accuse you of being a racist!
Geloof dat MB de link naar de test weer veranderd heeft, maar goed hier mijn uitslag :

Dit is niet omdat het kerst is, mijn uitslag is gewoon hoe ik er ook over denk.Geloof dat MB de link naar de test weer veranderd heeft, maar goed hier mijn uitslag :

sja je kunt em natuurlijk ook redelijk met voorkennis invoeren, maar ik bedoel, bepaalde punten zijn toch gewoon zo? veel ethiopiers zijn gewoon beter met marathons, sja dat is idd racistisch.
het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
sja je kunt em natuurlijk ook redelijk met voorkennis invoeren, maar ik bedoel, bepaalde punten zijn toch gewoon zo? veel ethiopiers zijn gewoon beter met marathons, sja dat is idd racistisch.