- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ze vragen wel of je van mening bent of bepaalde bevolkingsgroepen beter zijn in sommige dingen...
Ik vind niet dat het wijzen op een verscheidenheid of genetisch verschil tussen rassen moet gezien worden als racisme. Ook het aanwijzen van maatschappelijke problemen onder een bepaalde groep/ras van mensen is geen racisme. Dat is vrije meningsuiting. Racisme is die verscheidenheid maken en vervolgens zeggen; deze groep van mensen is beter dan een andere groep van mensen. Ik vind de omschrijving van de van Dale daarom heel correct:
Vragen over verschillen zijn dus niet erg relevant en zouden niet eens in de test moeten staan, het gaat er imo om of je vertrekt vanuit een haatgevoel.
Heel praktisch: een renpaard is meer geschikt om te hardlopen, een trekpaard kan beter vrachten vervoeren. Dat erkennen is geen racisme maar wel realisme, zeggen dat het trekpaard als wezen minder waard is zou racisme zijn.
MB, wat doe je man? Ik ben tolerant, maar nu moet ik ook nog tolerant naar jou gaan zijnWeer een goede post.
Goed voorbeeld !!
Daarom is racisme ook niet ras gebonden.
De zwartste ethiopier kan de grootste racist zijn.
Racisme komt op de hele wereld voor, in elk land...helaas.