MuscleMeat

The Are you a racist? Test

MB, wat doe je man? Ik ben tolerant, maar nu moet ik ook nog tolerant naar jou gaan zijn :roflol: Weer een goede post.

maar ze vragen wel of je van mening bent of bepaalde bevolkingsgroepen beter zijn in sommige dingen...

ik zeg ja dat is zo, want zoals je al zegt bepaalde bevolkingsgroepen hebben genetisch meer potentieel als andere, dus zijn zij gemiddeld beter.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind niet dat het wijzen op een verscheidenheid of genetisch verschil tussen rassen moet gezien worden als racisme. Ook het aanwijzen van maatschappelijke problemen onder een bepaalde groep/ras van mensen is geen racisme. Dat is vrije meningsuiting. Racisme is die verscheidenheid maken en vervolgens zeggen; deze groep van mensen is beter dan een andere groep van mensen. Ik vind de omschrijving van de van Dale daarom heel correct:

Vragen over verschillen zijn dus niet erg relevant en zouden niet eens in de test moeten staan, het gaat er imo om of je vertrekt vanuit een haatgevoel.

Heel praktisch: een renpaard is meer geschikt om te hardlopen, een trekpaard kan beter vrachten vervoeren. Dat erkennen is geen racisme maar wel realisme, zeggen dat het trekpaard als wezen minder waard is zou racisme zijn.

Goed voorbeeld !!
Daarom is racisme ook niet ras gebonden.
De zwartste ethiopier kan de grootste racist zijn.
Racisme komt op de hele wereld voor, in elk land...helaas.

Hahaha wat een subjectieve en suggestieve tekst. Als je erkend dat er verschillen zijn tussen bevolkingsgroepen, ben je al een racist. Mijn score laat zich raden, niet waar?

Hij viel me mee, 57%.

Goed voorbeeld !!
Daarom is racisme ook niet ras gebonden.
De zwartste ethiopier kan de grootste racist zijn.
Racisme komt op de hele wereld voor, in elk land...helaas.

Vertel dat de makers van die test maar!! Dat zijn weer van die intolerante dombo's die iedereen gelijk een racist noemen. Hé, die hebben we hier ook op het forum!

En jij bent het er mee eens dat sommige 'rassen' beter in rennen zijn en andere beter in zware dingen tillen? Joh, dan weet ik nog een heel leuk topic voor je! Het begint met het woord n*gers en je kunt hem herkennen aan het slotje.

So long, redneck!

owwwww, hiervoor heb ik die test helemaal niet nodig, ik weet het al 100 % cker.

Nee ik ben geen racist, mijn ras is gewoon het beste.

• Topic Starter Topic Starter
Yeh, je ras is het beste maar jij bent het domst. :rolleyes:

Tolerant
(You scored 34!)

"You are generally NOT race-minded, there may be a thing or two that you see as a race issue, but mostly, you are a very tolerant person!"

Intolerant
You scored 57!
There are many things that you see as a race issue, and you have a few grudges against another race or two. But you are no raging racist, either.

My test tracked 1 variable How you compared to other people your age and gender:

You scored higher than 71% on racistpoints

Terug
Naar boven