brainy89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Op mijn 13de begon ik met sporten in een gym, voetbalde op hoog niveau en moest sneller worden voor de selectie. Ik naar de sportschool onbekend met voeding een training ging ik aan de slag voor mijn conditie. ik woog 57 die tijd . Naar een aantal maanden rennen en opletten op KCL (HOE MINDER HOE BETER). Ben ik tot 52 beland. Maar de snelheid zat erin. Toen zag ik het niet meer zitten en ben ik compleet gestopt met trainen.
Toen ik 16 was wou ik trainen .. een goedkope sportschool zorgde voor de come-back, wat lezen hier zou ook helpen dus ik heb over voeding een trainen best veel opgedaan. Veel gelachen ook op het forum dusja. Met de voeding nam ik het niet strikt genoeg en kwam max tot 70 kg.
Nu ben ik weer afgezakt naar 66 kg. Terwijl mijn doel rond de 100 kg ligt . Maar om te beginnen volgend jaar de 80 aantikken!
Ik heb me uitgeschreven bij fit for free, en ga beginnen bij arendse. dumbbells tot 40, Squatrek, bench, smith, losse barbbs etc. Alles wat je niet hebt gehad bij f4f.
Ook voetbalde ik op een laag niveau 3de klasse bij een amateur vereniging. Sinds een aantal dagen geleden ben ik gestopt met voetbal. Ik heb best veel informatie opgedaan op deze site en wil hiermee een nieuw begin maken
Tijd voor het sirieuze werk!
Geen ups en down's meer!
Geen redenen om te stoppen!
Geen reden om niet te trainen!
Geen reden om niet te eten!
Geen reden om te denken dat je groot bent!
Kortom, Geen smoesjes, Gewoon liften b*ch!
Vanaf maandag start dit log, tips zijn altijd welkom, en ik beloof jullie trouw dat ik er alles aan zal doen om mijn doel te behalen. Voor sanca, kuku, massalah, Ijser, en voor IEDEREEN die mij heeft geholpen met mijn motivatie terug te krijgen en om mij terug te brengen waar ik zoveel van hou!
_________
Maandag: Quads en borst, kuiten
Quads:
Squat
Leg press
Leg extension
Borst:
Bench press
Incline db press
Cable flyes
Cable cross
Kuiten
Bb standing calve raise
Seated calve raise
Dinsdag: Rug, onderrug,
Rug:
Lowerback extension
Hyperextensions
Cable row
Chins
Db row
Front pull down small
Deadlifts
Donderdag: Biceps triceps
Biceps
Cable curl
Pull up
Hammer curl
Tricep
V pushdown
Cg bp
Db extension
Vrijdag: Quads en borst, kuiten
Quads:
Squat
Leg press
Leg extension
Borst:
Bench press
Incline db press
Cable flyes
Cable cross
Kuiten
Bb standing calve raise
Seated calve raise
Zaterdag: Schouders en buik
Schouders
Db shoulder press
Military press
Behind the neck press
Side raises
Shrugs
stats.
Lengte 1.76
Gewicht 66 Kg
Bodyfat +/- 12%
Toen ik 16 was wou ik trainen .. een goedkope sportschool zorgde voor de come-back, wat lezen hier zou ook helpen dus ik heb over voeding een trainen best veel opgedaan. Veel gelachen ook op het forum dusja. Met de voeding nam ik het niet strikt genoeg en kwam max tot 70 kg.
Nu ben ik weer afgezakt naar 66 kg. Terwijl mijn doel rond de 100 kg ligt . Maar om te beginnen volgend jaar de 80 aantikken!
Ik heb me uitgeschreven bij fit for free, en ga beginnen bij arendse. dumbbells tot 40, Squatrek, bench, smith, losse barbbs etc. Alles wat je niet hebt gehad bij f4f.
Ook voetbalde ik op een laag niveau 3de klasse bij een amateur vereniging. Sinds een aantal dagen geleden ben ik gestopt met voetbal. Ik heb best veel informatie opgedaan op deze site en wil hiermee een nieuw begin maken
Tijd voor het sirieuze werk!
Geen ups en down's meer!
Geen redenen om te stoppen!
Geen reden om niet te trainen!
Geen reden om niet te eten!
Geen reden om te denken dat je groot bent!
Kortom, Geen smoesjes, Gewoon liften b*ch!
Vanaf maandag start dit log, tips zijn altijd welkom, en ik beloof jullie trouw dat ik er alles aan zal doen om mijn doel te behalen. Voor sanca, kuku, massalah, Ijser, en voor IEDEREEN die mij heeft geholpen met mijn motivatie terug te krijgen en om mij terug te brengen waar ik zoveel van hou!
_________
Maandag: Quads en borst, kuiten
Quads:
Squat
Leg press
Leg extension
Borst:
Bench press
Incline db press
Cable flyes
Cable cross
Kuiten