XXL Nutrition

The begin, of the End!

brainy89

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Op mijn 13de begon ik met sporten in een gym, voetbalde op hoog niveau en moest sneller worden voor de selectie. Ik naar de sportschool onbekend met voeding een training ging ik aan de slag voor mijn conditie. ik woog 57 die tijd . Naar een aantal maanden rennen en opletten op KCL (HOE MINDER HOE BETER). Ben ik tot 52 beland. Maar de snelheid zat erin. Toen zag ik het niet meer zitten en ben ik compleet gestopt met trainen.

Toen ik 16 was wou ik trainen .. een goedkope sportschool zorgde voor de come-back, wat lezen hier zou ook helpen dus ik heb over voeding een trainen best veel opgedaan. Veel gelachen ook op het forum dusja. Met de voeding nam ik het niet strikt genoeg en kwam max tot 70 kg.

Nu ben ik weer afgezakt naar 66 kg. Terwijl mijn doel rond de 100 kg ligt . Maar om te beginnen volgend jaar de 80 aantikken!
Ik heb me uitgeschreven bij fit for free, en ga beginnen bij arendse. dumbbells tot 40, Squatrek, bench, smith, losse barbbs etc. Alles wat je niet hebt gehad bij f4f.

Ook voetbalde ik op een laag niveau 3de klasse bij een amateur vereniging. Sinds een aantal dagen geleden ben ik gestopt met voetbal. Ik heb best veel informatie opgedaan op deze site en wil hiermee een nieuw begin maken

Tijd voor het sirieuze werk!

Geen ups en down's meer!
Geen redenen om te stoppen!
Geen reden om niet te trainen!
Geen reden om niet te eten!
Geen reden om te denken dat je groot bent!

Kortom, Geen smoesjes, Gewoon liften b*ch!

Vanaf maandag start dit log, tips zijn altijd welkom, en ik beloof jullie trouw dat ik er alles aan zal doen om mijn doel te behalen. Voor sanca, kuku, massalah, Ijser, en voor IEDEREEN die mij heeft geholpen met mijn motivatie terug te krijgen en om mij terug te brengen waar ik zoveel van hou!

_________

Maandag: Quads en borst, kuiten
Quads:
Squat
Leg press
Leg extension

Borst:
Bench press
Incline db press
Cable flyes
Cable cross

Kuiten
Bb standing calve raise
Seated calve raise

Dinsdag: Rug, onderrug,
Rug:
Lowerback extension
Hyperextensions
Cable row
Chins
Db row
Front pull down small
Deadlifts

Donderdag: Biceps triceps
Biceps
Cable curl
Pull up
Hammer curl

Tricep
V pushdown
Cg bp
Db extension

Vrijdag: Quads en borst, kuiten
Quads:
Squat
Leg press
Leg extension

Borst:
Bench press
Incline db press
Cable flyes
Cable cross

Kuiten
Bb standing calve raise
Seated calve raise

Zaterdag: Schouders en buik
Schouders
Db shoulder press
Military press
Behind the neck press
Side raises
Shrugs

stats.

Lengte 1.76
Gewicht 66 Kg
Bodyfat +/- 12%

Laatst bewerkt:
zwaar programma'tje man, own die shizzle :wl:

sucses met je logje man :thumbs:

Succes ermee! Ik neem aan dat je borst en quads achterlopen en je ze daarom twee keer in de week pakt?

• Topic Starter Topic Starter
Loopt voorlopig allemaal gelijk, maar vind benen en borst toch wat langzaam gaan. Dus knallen we die shit er 2 keer in .

Succes!

dank u allen

succes man, maar doe je geen DL en hamstring shit?

Gogogo man! tof programma ,mis alleen een DL

is er hier al getraind?

Nog niet getraind, morgen gaat dit schema in. Ik wou gaan voor spiermassa, is 5x8 een goede optie ?

Zwaar of niet. We gaan er gewoon voor. Dus het zal lukken, Falen is geen optie !

JIJ MOFO! Knallen moet je ! Good luck!

Trainen in een healthcenter, met een powerrack, squatrack en bench.. is toch geweldig als er maar 10 mensen hooguit trainen en zeker de helft doet cardio haha. Niemand die me lastig valt. Maar toch wil ik sanca zien :D

Het is maandag, er is totaal NIETS van mijn bovenstaan schema gekomen. vind dit zeer jammer en ben ook zeer pissed geworden op de mensen in mijn gym...

het was te verwachten. dit was mijn eerste les en dan willen ze je allerlei dingen wijsmaken qua trainen etc.

Ik ging naar mijn gym en hij vertelde mij wat mijn doelen waren :s ik zei spiermassa hij zei o je wilt dus kracht.. Moest hem duidelijk maken wat ik precies wou en hij snapte het na tien minuten wel. een split progamma met 4x8 .

ik gaf aan dat ik squats, deadlifts en rows wou.. Dit was ABSOLUUT NIET MOGELIJK. omdat mijn lichaam al 1 maand non actief was .. en ik zo geen veranderingen zou zien. Ook begon hij over voeding te zeiken van ja je moet goed eten dit en dat.. Ik vertelde dat ik al goed at en liet mijn schemaatje zien. Had hij niet van terug.

Hij maakte een schemaatje zonder dumbbellls, zonder barbells etc. want dit mag pas na 6weken.. Dus ik ben aardig pissed heb dus 2 uur verdoet aan praten en daarna me agressie op hun afgegooid. Ik print mijn schema uit, vertel hun wat ik ga doen en ze accepteren het maar! als ik hulp nodig heb roep ik ze wel.. k ben toch de gene die betaald?

haha nu kunnen jullie lachen het schema dat ik van hun kreeg 2 schemaatjes wat ik 5 dagen moet gebruiken.. ma 1 di 2 wo 1 do 2 vrij 1

w.up 8min rennen

Leg press, daar wou hij lollig zijn om 40 kg erbij in te vullen..
8x60
8x80
8x100 (Hij vond 60 al zwaar en mocht eigenlijk niet verder)
8x110 (kon veel en veel meer uitgehaald worden

Dips (wou hij niet in mijn schema zetten vind hij gevorderd :s)
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

en de rest waren apparaten voor de buik schouders en borst.. een k*t schema dus!

Maar dont worry vanaf morgen komt alles weer top.. Jammer van de eerste les maarja morgen Rug en onderrug, met deads erin. Zal ik laten zien wat trainen is! ze helpen maar gewoon!

Ben echt dik PISSED wil je knallen laten ze het niet toe. Tips? gewoon zeggen dat ik mijn schema wil toepassen en niet die van hun ? klaar!

daaaaamn, wat een k*tgym man :mad:

gewoon zonder begeleiding trainen en hun tonen hoe echte mannen trainen!!!!

daaaaamn, wat een k*tgym man :mad:

gewoon zonder begeleiding trainen en hun tonen hoe echte mannen trainen!!!!

:s de naam zegt het al een healthcenter. terwijl ze wel een squatrek hebben, barbells en alles wat je nodig hebt.. vind het lomp dat ze vooral richten op toestellen. Ik train vanaf morgen mijn ding,, en ze kijken maar toe! Hulp krijg ik toch wel als ik erom vraag . Komt goed sanca vriendje!

damn man , verbaast me dat je'm niet vermoord hebt :d

Veel succes met je nieuwe begin Breintje. Laat je niet van de wijs brengen door die superdudes.

Het schijnt tegenwoordig vaker voor te komen, vooral bij popie jopie gyms in de grotere steden, dat instructeurs gaan bepalen hoe jij moet trainen tot en met verplichte intake aantoe:twitch:

Terug
Naar boven