XXL Nutrition

The begin, of the End!

• Topic Starter Topic Starter
we gaan door en met de beste motivatie (H), heb net 6.6 kilo weightgainer mammoth besteld, om extra te knallen!

zo is dat!

Dag 2, deadliften ook weer iets waar cios mensen nooooooooooit van hebben gehoord.. willen ze mij shrugs leren haha dat vinden hun deadliften lol. Maarja heb een afspraak gemaakt om mijn techniek daarbij te verbeteren . Want het lukte niet echt geweldig.

Lowerback extension:
8x30
8x40
8x30
8x30
8x35

Chins
8x23 kg
8x23 kg
8x33 kg
8x27 kg
8x23 kg

Front pull down small
8x23
8x35
8x45
8x45
8x45

Deadlifts
8x30
8x30
8x50
X
X

(pff.. naar een paar maanden merk je het verschil van je stats pas echt.. het dondert dus nar beneden..)

Back extensions

8x10
8x10
8x10
8x10
8x10

Het is zeer vermoeiend om een 5x8 schema te hebben. maar we gaan door.. DB row kon ik niet doen.. de gym ging dicht :(, maarja. morgen weer een dag. Groetjes.

...

Chins
8x23 kg
8x23 kg
8x33 kg
8x27 kg
8x23 kg

wat bedoel je met chins, optrekken toch?

hey hardcore bodybuilder (wok-incident), kom op man met die deadlift! Er zijn genoeg mensen die doen ongetraind het dubbele!:eek:

lekker dat je er voor gaat.

maar.. even een kritische noot, je zegt "niet zeiken en liften b*ch" en toch laat je de trainertjes in die toko jou sturen?

wtf is dat ? ooit gehoord van negeren ? gewoon duidelijk zijn ? zeggen dat je weet hoe je moet trainen ?

ok er is altijd de mogelijkheid dat jouw techniek niet goed is.. maar als mensen niet gehoord hebben van deadlift, hoe in godsnaam moet dat persoon dan jouw techniek gaan verbeteren ?

is het dan niet handiger om gewoon een DBB-er of in iedergeval iemand die snapt wat je bedoelt een keer te laten kijken/helpen ?

Ijser i know,, maar de techniek zat er niet in, weet zelf dat er veel meer bij kon. Maar dat dan voor een andere dag.

lekker dat je er voor gaat.

maar.. even een kritische noot, je zegt "niet zeiken en liften b*ch" en toch laat je de trainertjes in die toko jou sturen?

wtf is dat ? ooit gehoord van negeren ? gewoon duidelijk zijn ? zeggen dat je weet hoe je moet trainen ?

ok er is altijd de mogelijkheid dat jouw techniek niet goed is.. maar als mensen niet gehoord hebben van deadlift, hoe in godsnaam moet dat persoon dan jouw techniek gaan verbeteren ?

is het dan niet handiger om gewoon een DBB-er of in iedergeval iemand die snapt wat je bedoelt een keer te laten kijken/helpen ?

I know, heb het al gevraagd aan iemand. En er lopen dertien instructeurs rond. en één daarvan weet het wel.. dusja ben benieuwd.

het gaat niet om het gewicht dat het pak, maar hoe je fysiek erop reageert.. ben geen powerlifter of strongman die over cijfertjes nadenkt!

..Vader ligt op sterven.. dus voorlopig even niet online

vader heeft nog een paar weken te leven volgens de dokter tenzij hij naar amerika gaat voor een behandeling zegtie.. hij heeft kanker, dat uitzaait en dat kunnen ze hier in Nederland niet verhelpen .. ik weet het fijne er ook niet van .. wilt hij niet vertellen.

Maarja.. opstaan schouders omhoog en op de fiets naar de gym .

alleen benen getraind.. was weer telaat thuis. Dus morgen word 1.5 uur in de gym om de rest in te halen.

Leg ext.

8x20 (rustige wup)
8x50
8x50
8x60
8x70

Leg Press

8x100 (wup)
8x140
8x160
8x190
8x190

haha met grommende tandjes de 190.. haha keek z'n vrouw mij deuzig aan van wat ben jij nou aan het doen hahah geweldig!

Shrugs

8x70
8x80
8x80
8x90
8x90

Squat (jaja, ik zat te twijfelen toen ik het rack zag staan.. maar toch gedaan)

8x70 ATG
8x80 ATG
8x80
8x90
8x95 PRE

leuke training. maar niet compleet.

...

damn, netjes hoor!!! :wl:

zijn mijn slechte deads vergeven :( .. haha is raar maarja komt goed.

Terug
Naar boven