Fitness Seller

The biggest loser (dagelijks sbs 6)

diaephi

Gargantuan Beast
10.000 berichten
Waardering
6.352
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Welke personal trainer laat zijn ontzettend overweight patienten die niks doen plotseling 4x per dag trainen, heb er in 1 aflevering 2 geblesseerd zien raken. Waz met jullie sbs6

Lol

Een van die gasten was erg gemotiveerd en dan gaat meneer coach deze jongen aansporen om harder te rennen... terwijl een aantal niet vooruit te krijgen waren.

• Topic Starter Topic Starter
Lol

Een van die gasten was erg gemotiveerd en dan gaat meneer coach deze jongen aansporen om harder te rennen... terwijl een aantal niet vooruit te krijgen waren.

Toch leer ik er altijd weer wat van, gister vertelde ze dat je vlees kunt insmeren met beetje olijfolie ipv de hele pan volgieten. Daar had ik srs nog nooit over nagedacht :roflol:

Heel denigrerend gedrag van die trainers..
heb die voor stukjes gezien.......

Die sandra motiveert niet echt idd.. Geef je gelijk raytje

Wie van de kandidaten zou je geven:D:ds:

zou ze graag eens terug willen zien een jaar na de opnames :)

Gister met volle verbazing naar zitten kijken inderdaad, paar van die mannen zijn op zich niet zo heel dik. Denk dat ze flink sterk ook kunnen worden als ze wat powerliften achter de rug hebben.

Slechte personal trainers volgens mij.

Welke personal trainer laat zijn ontzettend overweight patienten die niks doen plotseling 4x per dag trainen, heb er in 1 aflevering 2 geblesseerd zien raken. Waz met jullie sbs6
Ik heb het gisteren toevallig gezien met die auto trekken en dat zo'n gozert zich blesseert, hij ging net als een held in een amerikaanse film gewoon door. Volgens mij zat ie gewoon aan de methyltest ofzo.

Toch kan dit programma voor veel mensen net dat extra zetje in de rug zijn, waardoor ze zelf ook eens van hun luie reet komen:p

Toch kan dit programma voor veel mensen net dat extra zetje in de rug zijn, waardoor ze zelf ook eens van hun luie reet komen:p

Vind het competitie element raar, je kan gewoon naar huis gestuurd worden.

Zie dan liever obese, dan begeleiden ze er tenminste 1 fatsoenlijk

zon afvalprogramma is ongeveer het meest onethische wat een zender kan doen. iemand lomp crash dieten(wat op zichzelf al ****ing ongezond is) totdat het programma klaar is, daarna is de stofwisseling zo naar de t*ring dat ze binnen maanden weer ****ing dik zijn en zich in een nog slechtere positie verkeren dan dat ze al waren.

zon afvalprogramma is ongeveer het meest onethische wat een zender kan doen. iemand lomp crash dieten totdat het programma klaar is, daarna is de stofwisseling zo naar de t*ring dat ze binnen maanden weer ****ing dik ziijn

Ik kijk dit programma nu, verder niet gekeken dus kan er niet over oordelen. Maar bij Obese Nederland is die Danny eerst keiveel afgevallen (al is dag zijn eigen schuld omdat hijzelf meer wilde sporten en minder wilde eten) en is vorig jaar weer 35 kg aangekomen. Komt binnenkort ook op tv. ''Hoe is het nu met'' heet het geloof ik.

Die mensen moet je mooi zichzelf dood laten eten. En niet ook nog eens een platform geven om te laten zien dat ze wel iets kunnen. Ze kunnen niks hebben heel hun leven verpest door alleen maar te eten. En dan nu ineens mogen een stel trainers het gaan oplossen voor ze ?

Die mensen moet je mooi zichzelf dood laten eten. En niet ook nog eens een platform geven om te laten zien dat ze wel iets kunnen. Ze kunnen niks hebben heel hun leven verpest door alleen maar te eten. En dan nu ineens mogen een stel trainers het gaan oplossen voor ze ?

Inderdaad, aas is veel gezonder

Ik kijk dit programma nu, verder niet gekeken dus kan er niet over oordelen. Maar bij Obese Nederland is die Danny eerst keiveel afgevallen (al is dag zijn eigen schuld omdat hijzelf meer wilde sporten en minder wilde eten) en is vorig jaar weer 35 kg aangekomen. Komt binnenkort ook op tv. ''Hoe is het nu met'' heet het geloof ik.

dit dus, en over tijd zal je met de zelfde leefstijl nog dikker worden dan voorheen. maar het gaat erom dat die mensen afvallen he!!1!1. wat erna gebeurt zal sbs6 een zorg zijn, bah.

Hopelijk niet serieus? Want dit is wel érg kort door de bocht :)

Terug
Naar boven