XXL Nutrition

The Elder Scrolls Online

ik vond het wel oke:P maar iedereen zo zijn ding ik heb al aardig wat games gespeeld en vond dit juist weer eens wat anders dan al die anderen spellen waar je die eeuwige lijst aan skills had en ik wist nooit wat ik moest kiezen:D

Dit dus niet:

Quests zat storyline in en je kan zelf vaak kiezen wat je doet.
Juist , andere MMo's hebben toch ook opties qua welke Qs je gaat doen?
Tevens heeft deze game gewoon geen potentie , het was zo'n tof idee dat je de keuze had welke clan je ging joine , de main qs ging doen of relaxen in het o zo grote wereldje.

Wat verwachten jullie in de online versie, hoppende soldaten met hun groene naam balkje erboven die hoppend door de gebieden gaan.
Of group quests , dungeons met oa de (healer tank dps system?)
Dit ga je wss niet zien puur omdat alles wel ongeveer lijkt en er geen echte mechanic changes zal komen.

En eventueel PVP? nja dat laat ik maar open , dat zal een nachtmerrie worden door alleen maar 2 buttons te spammen zijn.

Juist , andere MMo's hebben toch ook opties qua welke Qs je gaat doen?
Tevens heeft deze game gewoon geen potentie , het was zo'n tof idee dat je de keuze had welke clan je ging joine , de main qs ging doen of relaxen in het o zo grote wereldje.

Wat verwachten jullie in de online versie, hoppende soldaten met hun groene naam balkje erboven die hoppend door de gebieden gaan.
Of group quests , dungeons met oa de (healer tank dps system?)
Dit ga je wss niet zien puur omdat alles wel ongeveer lijkt en er geen echte mechanic changes zal komen.

En eventueel PVP? nja dat laat ik maar open , dat zal een nachtmerrie worden door alleen maar 2 buttons te spammen zijn.

of je nu 10 boars killed in gebied y of 10 goozes in gebied x. is nogal een groot verschil met de story based quests van oblivion en skyrim. verder is er nog te weinig info om uitspraken te doen over de uiteindelijke mechanics, laat staan te "bashen".

wel ben ik ook van mening dat het spel gaat floppen:D

Terug
Naar boven