IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoorde dat je 20 euries per maand mag dokken voor deze game? klopt dat?
Subscription mmo's zijn ook niet meer van deze tijd. Eerste paar maanden is er hype, daarna druipt het al snel af naar free-to-play model. Kijk maar naar SW:TOR. Omdat simpelweg de playerbase krimpt als zout op een slak nadat ze het hebben uitgespeeld en de hype wegzakt.
Zal er niet te veel van verwachten, Bethesda (of Zenimax Online maar heeft dezelfde financier) zou ook nog steeds patches voor Skyrim blijven uitbrengen. Dat is ook niet gebeurd, zodra het geld binnen is geharkt, ik verwacht binnen een paar maanden wordt het F2P en vrij snel daarna zullen de eerste servers sluiten. Standaard MMO verhaalMoet zeggen dat ik het allemaal wel erg tof vind werken.
Moet het alleen niet vergelijken met een oude Elder Scrolls waar je in je eentje de uber gast bent.
Hier lopen gewoon een shitload aan mensen rond, en haalt de echte Elder Scrolls magie een beetje weg.
Ben nog lang niet het max level, maar als ik dan filmpjes zie van de end game content ziet dat er wel vet uit.
Ook de belofte dat de dark brotherhood en thieves guild nog hun opwachting gaan maken in de toekomst lijkt me wel vet.
leek me heel erg vet, maar ga geen 15 euro per maand betalen :O