MuscleMeat

The Elder Scrolls Online

• Topic Starter Topic Starter
Had em ook gezien ja, cool filmpje.
Zegt alleen niets over de game zelf :)

Nou heb de game gisteren gescoord. (voor mezelf en mijn meisje)
Vriendin vandaag de boel geinstalleerd, met het idee lekker te kunnen playen.
Moet er gvd nog een 23k MB patch gedownload worden die niet sneller als +/- 120 kb/sec binnenkomt ???

Word nix vanavond.

Iemand al de game en aan het spelen?
Wat voor class/ras zijn jullie?

Ik hoorde dat je 20 euries per maand mag dokken voor deze game? klopt dat?

Niemand die hier speelt?

Ben aardig hooked moet ik zeggen.

Las net dat er overal item dupers zijn. Nee, speel het niet. :D

Een van de beste game reviewers is Angry Joe op Youtube. Zijn stijl kan vrij agressief or irritant overkomen maar zijn kennis van games en de reviews zijn gewoon het beste. Zeker vergeleken bij de (omgekochte) fanboys van IGN of Gamespot. En ik denk dat Angry Joe in de ESO review precies aangeeft wat er fout is aan dit spel.

Subscription mmo's zijn ook niet meer van deze tijd. Eerste paar maanden is er hype, daarna druipt het al snel af naar free-to-play model. Kijk maar naar SW:TOR. Omdat simpelweg de playerbase krimpt als zout op een slak nadat ze het hebben uitgespeeld en de hype wegzakt.

Moet zeggen dat ik het allemaal wel erg tof vind werken.

Moet het alleen niet vergelijken met een oude Elder Scrolls waar je in je eentje de uber gast bent.
Hier lopen gewoon een shitload aan mensen rond, en haalt de echte Elder Scrolls magie een beetje weg.

Ben nog lang niet het max level, maar als ik dan filmpjes zie van de end game content ziet dat er wel vet uit.
Ook de belofte dat de dark brotherhood en thieves guild nog hun opwachting gaan maken in de toekomst lijkt me wel vet.

Subscription mmo's zijn ook niet meer van deze tijd. Eerste paar maanden is er hype, daarna druipt het al snel af naar free-to-play model. Kijk maar naar SW:TOR. Omdat simpelweg de playerbase krimpt als zout op een slak nadat ze het hebben uitgespeeld en de hype wegzakt.

Denk dat het vooral aan de specifieke titel ligt. Met een shitload aan content en regelmatige content patches snap ik het sub model nog wel.

Swtor had dan weer een shitload aan bugs, weinig content en zelden(matige) content patches. Ben amazed dat de servers daar dan uberhaubt nog van draaien. Vast te maken met de licentie.

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik het allemaal wel erg tof vind werken.

Moet het alleen niet vergelijken met een oude Elder Scrolls waar je in je eentje de uber gast bent.
Hier lopen gewoon een shitload aan mensen rond, en haalt de echte Elder Scrolls magie een beetje weg.

Ben nog lang niet het max level, maar als ik dan filmpjes zie van de end game content ziet dat er wel vet uit.
Ook de belofte dat de dark brotherhood en thieves guild nog hun opwachting gaan maken in de toekomst lijkt me wel vet.
Zal er niet te veel van verwachten, Bethesda (of Zenimax Online maar heeft dezelfde financier) zou ook nog steeds patches voor Skyrim blijven uitbrengen. Dat is ook niet gebeurd, zodra het geld binnen is geharkt, ik verwacht binnen een paar maanden wordt het F2P en vrij snel daarna zullen de eerste servers sluiten. Standaard MMO verhaal

Bah, toch nog altijd liever de klassieke TES spellen. MMORPG's konden mij nooit boeien, deze dus ook niet. Kijk uit naar Fallout 4 en TES VI, beide wel nog niet aangekondigd....

Speel het nog steeds.
Ben inmiddels max lvl, en vind vooral het PvP gedeelte erg tof werken met de 3 facties.

leek me heel erg vet, maar ga geen 15 euro per maand betalen :O

15 euro per maand :roflol:

Komt daar ook een gratis pijpbeurt bij ofzo

Terug
Naar boven