- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denken dat dit niet naturel te bereiken is bullshit. Of deze man naturel is weet ik niet. Maar als je training, voeding etc voor 100 % klopt is dit zeker wel te bereiken na meerdere jaren hard trainen.
Denken dat dit niet naturel te bereiken is bullshit. Of deze man naturel is weet ik niet. Maar als je training, voeding etc voor 100 % klopt is dit zeker wel te bereiken na meerdere jaren hard trainen.
Je bent aan t trollen lolEr word zoveel bullshit gepraat op dit forum. Mensen met kennis gaan allemaal weg. Zie dit al een jaar of 20 op dit forum. Ben er ook wel weer klaar mee. Niveau is te laag. Zonde van mijn tijd.
Er word zoveel bullshit gepraat op dit forum. Mensen met kennis gaan allemaal weg. Zie dit al een jaar of 20 op dit forum. Ben er ook wel weer klaar mee. Niveau is te laag. Zonde van mijn tijd.
Ik vond z'n fysiek wel pleasing tbh. Flexed vaak z'n lats dus z'n traps zijn niet goed zichtbaar vermoed ik.Wat een vreemd fysiek, waar zijn z’n traps?
Lekker belangrijk of hij gebruikt of niet verder![]()
Gemakkelijk nog wel! Tuurlijk jongen!

Sarcastisch bro
Ik vond z'n fysiek wel pleasing tbh. Flexed vaak z'n lats dus z'n traps zijn niet goed zichtbaar vermoed ik.
![]()
Als iemand z'n lats flexed zullen z'n traps 9/10 keren weg vallen, of die moeten écht al groot zijn.Zijn traps zijn afwezig. Doet hij miss geen compounds?