Fitness Seller

The most hated man in Bodybuilding

Goedie

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik weet niet of dit wel de juiste sectie is, maar probeer het toch maar.

Ik heb een interessante interview gevonden van Greg Valentino afgenomen door T-nation. Hoe hij er bij komt om zich zelf zo te vormen, de psychologie die erachter zit. Wat hij er zelf van vindt en ook misschien interessant zijn kuur. Het is een best oude interview, maar volgens mij is deze niet langs gekomen. Ik vond het iig interessant en moet eerlijk zeggen dat ik toch iets anders tegen die man aankijk nu. Niet dat het mijn voorkeur heeft natuurlijk:o

[Link niet meer beschikbaar]

Voordat jullie dus meteen gaan roepen, hoe erg die man is en hoe lelijk en synthol enzo...Lees eerst interview, daarna mag je je gal spuien ;)

blijft bij mij nog altijd op nr 1 staan op to kill list...

-edit-

Geen ranzige pics posten svp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kerel, een oud interview vol leugens!
Wat wil je dat we daar op zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Kerel, een oud interview vol leugens!
Wat wil je dat we daar op zeggen?

dat het een oud interview is had ik al gezegd. Je hoeft van mij er niks op zeggen. Ik vond het alleen interessant om te weten hoe iem er bij komt om zichzelf zoiets aan te doen. Zo zie je ook een keer zijn kant van het verhaal. Hij komt voor mij iig sympathieker en menselijker over dan de verhalen die je over hem hoort op het internet.
Persoonlijk denk ik dat meeste bodybuilders die hem zo bashen, dat doen omdat ze abosluut niet met hem geassocieerd willen worden. Wat natuurlijk begrijpelijk is, maar feit blijft dat veel wedstrijdbodybuilders ook hulpmiddelen gebruiken om 'groter' worden (no offence intented). Alleen is dat niet zo overduidelijk als bij Greg. Verder is natuurlijk iedereen vrij om te bepalen wat hij/zij zijn lichaam wil aandoen. Ik kan er alleen maar langs de zijlijn staan toe kijken en er lering uit trekken :p

Goedie zei:
Ik heb een interessante interview gevonden van Greg Valentino afgenomen door T-nation.

Ze hebben laatst een inval in Valentino's woning gedaan. Dit is wat ze naast zn bed vonden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een schande voor de sport zo iemand

Hij ziet er toch niet uit!
Het maakt niet uit wat hij zegt, hij loopt gewoon voor lul!

Hij neemt ook beste kuurtjes:
GV: I did a lot of Testosterone. I did about 3000 mg of Test per week. I love Testosterone and I love Equipoise. The Test I did was mostly propionate. Once in a while I would do enanthate and I would always keep it with Equipoise. I'd probably do, oh God… I would do a shot every other day. I wouldn't worry about the amount of oil; I would worry about the amount of drug. Over the course of a week, I take 3,000 mg of Test and probably put in 400 to 500 mg of Equipoise. Remember, that's 15 mg shots. So that would be about 10 CC's of EQ over a week's period. I would do shoulders, triceps, and biceps. :eek: :eek: :eek:

Top atleet! every inch a gentleman

wat een vies peuk zeg

Lol, van de huidige Pamela krijg ik ook geen harde meer.

hij is niet de enige met dit lelijke lichaam er zijn er nog veel meer als ik ze kan vinden post ik ze wel effe

Toch had ie ooit best een mooie fysiek:

Niet direct mijn smaak....maar toch.

Terug
Naar boven