MuscleMeat

The One van Applied Nutriceuticals

Komop Grotesjaak: deel je kennis en zeg ons waar je dit zo goedkoop hebt kunnen vinden aub?:cool:

Grtz,

Ik ben ook heeeeeeeeeel benieuwd ernaar.
Wil het vandaag of morgen gaan bestellen, maar natuurlijk wel voor de beste prijs.

De website was vermeld, maar dit is inmiddels weg gehaald door een moderator. Als je zelf even op google zoekt kan je het zo vinden, weet wel waar je aan begint.

Er zijn sowieso betere en goedkopere alternatieven.

Betere alternatieven? Wat bedoel je daarmee?

I know. Heb hem dan ook onwaarschinlijk hard en openbaar in de gym in z'n gezicht uitgelachen.:p

Waar heb jij het besteld dan? (indien niet openlijk mag gezegd worden, bestaat er nog iets als PM eh.;)).

Grtz,

Dan wil ik ook graag eens weten waar je dat ervoor betaald.

Ik heb namelijk een adres waar het € 109 kost incl. nakuur.

Komop Grotesjaak: deel je kennis en zeg ons waar je dit zo goedkoop hebt kunnen vinden aub?:cool:

Grtz,

Ik ben ook heeeeeeeeeel benieuwd ernaar.
Wil het vandaag of morgen gaan bestellen, maar natuurlijk wel voor de beste prijs.

na mijn weten mag de website gewoon vermeld worden bij PH's en anders noem ik de site in dit geval maar omdat je er van alles kan bestellen incl PH's ;) hehe

musclefinesse.com is een UK site...gewoon creditcard. wel 15 pond verzendkosten trouwens, maar ik bestelde met maatje van me, dus dan splits je die kosten al heh

volgens mij binnen 48 uur binnen ofzo zelfs.

na mijn weten mag de website gewoon vermeld worden bij PH's en anders noem ik de site in dit geval maar omdat je er van alles kan bestellen incl PH's ;) hehe

musclefinesse.com is een UK site...gewoon creditcard. wel 15 pond verzendkosten trouwens, maar ik bestelde met maatje van me, dus dan splits je die kosten al heh

volgens mij binnen 48 uur binnen ofzo zelfs.

15 pond verzend kosten, lolllllll. Ik laat uit engeland via ebay opzenden en het kost me 3 pond ???

hallo

de mensen die THE ONE hebben genomen na jullie kuur nog veel overgehouden???
een maand of 2/3 na de kuur

weet iemand waarom dit supp/prohormoon niet meer verkrijgbaar is ?

Op welke tijdstippen is het aangeraden om The One in te nemen? Ikzelf zou 3 capsules per dag moetne innemen.

En moet je The One ook innemen op niet-trainingsdagen?

Wordt het niet meer verkocht? Ben benieuwd wat de reden was van deze eendagsvlieg ^^

Toch snap ik dit niet helemaal...als ik dit lees op het PH forum, zie ik alleen maar slechte opmerkingen en reviews over The One.
Toch lees en hoor ik (uit mijn naaste omgeving) behoorlijk goede dingen over The One, lijkt me sterk dat dit puur alleen placebo effect is.

Bij het nieuwe AN product hebben ze wel weer flink in de geldzak gegraaid voor de reclame ervan :roflol:

Bump!:D

Werd ik vorige week per PM gecontacteerd door de eigenaar van de winkel waar m'n maatje dit supplementje gekocht had met de vraag ik ik m'n post wilde wijzigen en de naam van de winkel wou weglaten (heb ik ondertussen al gedaan), omdat dit nu niet meer legaal kon verkocht worden en hij zijn winkel hiermee niet in verband mee wou brengen. Logisch lmijkt me.

Tevens kwam er zelfs een voorstel om m'n maatje zijn dure aankoop te compenseren met iets van zijn shop omdat de prijs toch bij de haren gegrepen was. Dit was een mooi voorstel, doch heb ik sindsdien hier nog weinig van gehoord. ik ben benieuwd. :rolleyes:

Dit wou ik toch ff kwijt:

Grtz

ik kan dit product ook kopen, maar dit is 110 euro 2nd gear zit er wel bij... prijzig?

Terug
Naar boven