rndy23
Novice
- Waardering
- 0
Ja, het is geen onzin hoor. Je kunt hier echt wel flink wat massa mee pakken echter is het probleem dat je eigenlijk gewoon steroïde slikt en geen supplement net zoals je bijvoorbeeld No-Explode of whey eiwitten zonder problemen kan gebruiken.
Het is voor boven de 18 jaar, als je het toch gaat gebruiken kan het je groei belemmeren etc (nou vind ik dit zelf een beetje gezeik maargoed). Stel je wordt er niet goed van en je gaat naar de dokter. Kijk dan niet raar op dat dokter opeens komt met termen zoals "uw testosteron is erg laag" of "uw leverenzymen zijn verhoogd", "uw bloeddruk is veelste hoog". Als je je dus niet goed ingelezen hebt dan weet je niet dat dit veel voorkomende klachten zijn, echter tijdelijk. En ga nou niet denken dat je dit zomaar kan slikken zonder problemen want dan kom je bedrogen uit.
Dat snap ik, ben net klaar met mijn prohormonen kuur '' Extrem The Strongest Mass- Builder On Earth '', en eerlijk gezegt heb ik van die kuur niks gemerkt, alleen dat ik de laatste maand wat meer kracht kreeg dat was alles..
Dan denk ik dat ik over 2/4 weken met The One + 2nd gear ga beginnen.
bedankt voor je info Stefan!

leuke info