XXL Nutrition

The One van Applied Nutriceuticals

Ja, het is geen onzin hoor. Je kunt hier echt wel flink wat massa mee pakken echter is het probleem dat je eigenlijk gewoon steroïde slikt en geen supplement net zoals je bijvoorbeeld No-Explode of whey eiwitten zonder problemen kan gebruiken.

Het is voor boven de 18 jaar, als je het toch gaat gebruiken kan het je groei belemmeren etc (nou vind ik dit zelf een beetje gezeik maargoed). Stel je wordt er niet goed van en je gaat naar de dokter. Kijk dan niet raar op dat dokter opeens komt met termen zoals "uw testosteron is erg laag" of "uw leverenzymen zijn verhoogd", "uw bloeddruk is veelste hoog". Als je je dus niet goed ingelezen hebt dan weet je niet dat dit veel voorkomende klachten zijn, echter tijdelijk. En ga nou niet denken dat je dit zomaar kan slikken zonder problemen want dan kom je bedrogen uit.

Dat snap ik, ben net klaar met mijn prohormonen kuur '' Extrem The Strongest Mass- Builder On Earth '', en eerlijk gezegt heb ik van die kuur niks gemerkt, alleen dat ik de laatste maand wat meer kracht kreeg dat was alles..
Dan denk ik dat ik over 2/4 weken met The One + 2nd gear ga beginnen.
bedankt voor je info Stefan! :D

Dat snap ik, ben net klaar met mijn prohormonen kuur '' Extrem The Strongest Mass- Builder On Earth '', en eerlijk gezegt heb ik van die kuur niks gemerkt, alleen dat ik de laatste maand wat meer kracht kreeg dat was alles..
Dan denk ik dat ik over 2/4 weken met The One + 2nd gear ga beginnen.
bedankt voor je info Stefan! :D

Graag gedaan, welke pro hormoon heb je gebruikt ?

edit: [Link niet meer beschikbaar] - gevonden. Dit is een 4-AD kloon en staat niet bekend als sterkste prohormoon, nu snap ik ook waarom je niet echt wat voelde. Dit zal met The One wel anders zijn.

Graag gedaan, welke pro hormoon heb je gebruikt ?

edit: [Link niet meer beschikbaar] - gevonden. Dit is een 4-AD kloon en staat niet bekend als sterkste prohormoon, nu snap ik ook waarom je niet echt wat voelde. Dit zal met The One wel anders zijn.

ja die zijn dat, nam er zelfs 2,5 voor de training en dat merkte ik zelfs niet
maargoed ik ga het merken met The One hopelijk!

Voor The One geldt wat ook voor andere designeranabolen geldt. In het gunstigste geval ben je een proefkonijn voor een stof die nooit behoorlijk op mensen is getest. En als je pech hebt, wel, dan ben je het haasje.

:) leuke info

In de aanbieding bij de tuinen, potje met 60 caps voor 4,99.

Ik las toenet op een forum dat The One gewoon een natuurlijk product is,
iemand die hier meer over weet?
T lijkt me sterk dat het natuurlijk is.
maandag ga ik van start met the one:D

Zit nu op dag 5 met THE ONE, en het is een knaller! Natuurlijk een clean bulk schema, veel rust en immens zware trainingen horen daar ook bij! Neem multi vits en visoliecaps tijdens, 2nd gear + drive + mariadistel als pct.

Ik las toenet op een forum dat The One gewoon een natuurlijk product is,
iemand die hier meer over weet?
T lijkt me sterk dat het natuurlijk is.
maandag ga ik van start met the one:D

The ONE is een steroïde. Het molecuul is zo te zien een DHT-derivaat, en dus kun je de werking vergelijken met die van andere DHT-derivaten zoals Winstrol.

afgelopen weekend besteld met m'n trainingsmaat van een uk webshop.. The One + 2nd gear

ben benieuwd

gaat m'n 1e prohormonen avontuur worden, ter ondersteuning vd lever nemen we mariadistels

direct na de kuur gaan we over op RPM met drive.. al hoewel ik nog twijfel om enkel Drive te kopen en No-Xplode te behouden als pre-workout.. m'n trainingsmaat zweert bij de combo van RPM en drive.. mja No-Xplode werkt voor mij, heb al genoeg aan een halve scoop en doe lekker lang met de pot.. behalve spierballen wil m'n portomonee ook graag groeien ;)

verheug me echt op de kuur, we starten over 1,5 week.. deze week beetje deloaden, daarna weekje nog ouderwets knallen en daarna echt knallen

pakketje is binnen, potjes zien er mooi sealed uit.. nu nog 1,5 week wachten om te kunnen beginnen

afgelopen weekend besteld met m'n trainingsmaat van een uk webshop.. The One + 2nd gear

ben benieuwd

gaat m'n 1e prohormonen avontuur worden, ter ondersteuning vd lever nemen we mariadistels

direct na de kuur gaan we over op RPM met drive.. al hoewel ik nog twijfel om enkel Drive te kopen en No-Xplode te behouden als pre-workout.. m'n trainingsmaat zweert bij de combo van RPM en drive.. mja No-Xplode werkt voor mij, heb al genoeg aan een halve scoop en doe lekker lang met de pot.. behalve spierballen wil m'n portomonee ook graag groeien ;)

verheug me echt op de kuur, we starten over 1,5 week.. deze week beetje deloaden, daarna weekje nog ouderwets knallen en daarna echt knallen
Wtf dus dit weekend besteld en nu al binnen?

Terug
Naar boven