MuscleMeat

the simpsons the movie

ze zijn toch niet meer wat het geweest was,de oude afleveringen waren veel beter,meer geweldadiger, bruter ,ongemanierder dan nu.Het zal wel een kaskraker gaan worden

Soms heb ik ook die indruk maar ik denk dat het enigzins ook te maken heeft met het feit dat je de oudere meeeermaals hebt gezien, althans ik toch.

The Simpsons zijn voor mij de beste tekenfilms ooit. Grappig, gemanierd en vrij realistisch denk ik als je als Amerikaan kijkt. In tegenstelling tot South Park waar de grootste humor in het 'vuile' schuilt.

• Topic Starter Topic Starter
:woot: vandaag is hij uit :D

De nieuwste afleveringen vind ik niks. Vlot getekend en mooi, maar slechte scripts. De filmtrailers zien er wel beter uit. Het probleem met de Simpsons is dat sommige grappen teveel herhaalt worden, maar dat kan ook bijna niet anders als iets zo lang bestaat. Kijk persoonlijk veel liever naar Southpark, minder kinderachtig, minder afgezaagd en wat grensoverschrijdender ;)

woohoo :woot: zullen we hem samen kijken sanca? :eyebrow:

ok, ik zal je handje wel vasthouden :aai:

De nieuwste afleveringen vind ik niks. Vlot getekend en mooi, maar slechte scripts. De filmtrailers zien er wel beter uit. Het probleem met de Simpsons is dat sommige grappen teveel herhaalt worden, maar dat kan ook bijna niet anders als iets zo lang bestaat. Kijk persoonlijk veel liever naar Southpark, minder kinderachtig, minder afgezaagd en wat grensoverschrijdender ;)

bwoa, ik vind de nieuwe afleveringen best meevallen, maar ze kunnen qua grensoverschrijnende grappen idd niet op tegen southparc :D

geweldig :lol: aanrader voor de fans

gisteren gezien :bow:

simpsons1.jpg - 112453
simpsons2.jpg - 112454
simpsons3.jpg - 112455
simpsons4.jpg - 112456
simpsons5.jpg - 112457
simpsons6.jpg - 112458
simpsons7.jpg - 112459

cool roxxe :thumbs:

ik ben er nog niet geraakt :(
heeft iemand hem al online gevonden?!

hijs al op torrents en op usenet te vinden. En het downloaden is niet illegaal in nederland, het uploaden wel toch :p

heb de film net gezien, geweldig! :D

:thumb:

South Park Zone - Watch every single South Park Episode Free!

Alle southpark uitzendingen. :D
Iemand die zo'n site weet voor The Simpsons? :)

Southplark niet kinderachtig? :eek: De grappen kunnen soms dan wel harder zijn maar het lijkt wel het werk van een stel pubers die alleen maar om scheten moeten lachen.

Southplark niet kinderachtig? :eek: De grappen kunnen soms dan wel harder zijn maar het lijkt wel het werk van een stel pubers die alleen maar om scheten moeten lachen.

:rolleyes:Dat is bijna alleen maar in de film.

En heb Simpsons tevrijdag gezien, echte aanrader heb me ziekgelachen:thumbup::D

pfff, ze hebben juist gebeld van't werk, ze hebben hunne boel weer zo goed georganiseerd dat ik nog een paar dagen thuis zit :mad:

maar dat geeft me wel de kans naar de bioscoop te gaan :D

Hier komt ie pas half augustus in de bioscoop.

Eergisteren ook gaan kijken, hij is een beetje van korte duur ik dacht een 75 minuten maar gevoelsmatig voldoende lang. Is zeker de moeite waard, je kan het vergelijken met een goeie trippel Simpsons aflevering. Voor mij het beste stuk is nog steeds 'praise Jebus' als hij de kerk binnenkomt:)
Verder enorm mooi getekend, ik dacht in 2d of 3d. Toch een duidelijk verschil met de gewone tv serie.

Terug
Naar boven