Tja...
Alleen doe ik het niet meer dus ik sla over
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze zijn toch niet meer wat het geweest was,de oude afleveringen waren veel beter,meer geweldadiger, bruter ,ongemanierder dan nu.Het zal wel een kaskraker gaan worden
zullen we hem samen kijken sanca? 

De nieuwste afleveringen vind ik niks. Vlot getekend en mooi, maar slechte scripts. De filmtrailers zien er wel beter uit. Het probleem met de Simpsons is dat sommige grappen teveel herhaalt worden, maar dat kan ook bijna niet anders als iets zo lang bestaat. Kijk persoonlijk veel liever naar Southpark, minder kinderachtig, minder afgezaagd en wat grensoverschrijdender![]()

cool roxxe
ik ben er nog niet geraakt
heeft iemand hem al online gevonden?!
in de beginscene zie je bart weer op het klasbord schrijven
in de beginscene zie je bart weer op het klasbord schrijven
"I Will Not Illegally Download this Movie"![]()

De nieuwste afleveringen vind ik niks. Vlot getekend en mooi, maar slechte scripts. De filmtrailers zien er wel beter uit. Het probleem met de Simpsons is dat sommige grappen teveel herhaalt worden, maar dat kan ook bijna niet anders als iets zo lang bestaat. Kijk persoonlijk veel liever naar Southpark, minder kinderachtig, minder afgezaagd en wat grensoverschrijdender![]()

De grappen kunnen soms dan wel harder zijn maar het lijkt wel het werk van een stel pubers die alleen maar om scheten moeten lachen.Southplark niet kinderachtig?De grappen kunnen soms dan wel harder zijn maar het lijkt wel het werk van een stel pubers die alleen maar om scheten moeten lachen.
Dat is bijna alleen maar in de film.
loopt nederland dan zo ver achter? op alles?